Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ihan nasakat pikkusievät. Saatana vaan pomppii pakkotoisto ruudussa niin erikoisiin suuntiin, että maaten laitettava! Huuhuu!

Loma elkoi eilen ja mun pitäs olla 3 tunnin päästä bussissa matkalla Tampereelle pakkis-miittiin (ja viinaa pitäs vissiin vetää koko päivä?). Ei siinä mitn, mutta mää oon niiiiiiiin kännissä nyt. Jos meen takas nukkuun ja herään 2 h päästä selvänä?

yllättävän mauton tää bigbacon ateria vai mikä whittu

jos mä oisin mäcdonalds ni emmä kehtais näit paprui jengille teaarjoo

hyvää on kyl

Taisit sitten olla rokki MC Donaldsilla stadissa. Olin siinä vieressä +50 pariskunnan kanssa.

- - - Updated - - -

ihan hötöä. Kerran pieraisee, niin on taas nälkä.

edit. Olin se tatuoitu jätkä

Jeps kännissä edelleen. Ei oo vielä tullu nukuttua ollenkaan. Äsken hain kontin kaljaa kaupasta. Vois kai tuota muutaman tunnin levätä ennen ku jatkaa taas kaljottelua. =)

Taisit sitten olla rokki MC Donaldsilla stadissa. Olin siinä vieressä +50 pariskunnan kanssa.

- - - Updated - - -

ihan hötöä. Kerran pieraisee, niin on taas nälkä.

edit. Olin se tatuoitu jätkä

Heh joo sori en huomannu sua ollenkaa, pitää ens kerral tossa Lahdessa Launeen mäkkärin autokaistalla käydessä ottaa paremmat kiikarit et näkee sinne asti :)

Tänään taas tsekkaamaan sonkajärven meno ja sieltä sitten baariin! Pitää juhlia kun kavereilla viimenen vkl ennen inttiä!

Viikon päästä olis oluset! :dance::dance2:

Vittu lämpimän kesäilman kruunasi koiralenkki metsämaastossa ja palkkariksi kylmää keskiolutta neljän tuulen lätsä päässä.

Yks huono puoli tässäkin on, sääskiä on taas 150 miljoonaa...

Tilanne vaikuttaa pahasti siltä että kontillinen Fostersia on tuhottu ja juomapolitiikka alkaa toverin kanssa näyttämään, sanoisinko... heikolta :(

Back
Ylös Bottom