Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Muutamat tuli tirvaistua tuossa iltapäivällä stadissa, nyt pieni pitstop lepuskissa ja kohta takaisin. Mukana vaimon veli, 28v joka just erosi. Senhän tietää kaverilla haku päällä... muita lähdössä?

Mites muuten keitottava pakkisporukka, väännättekö ikinä kättä kännissä?... mulla on paha tapa, ja paikat huutaa leipää aina pari viikkoa sen jälkeen

Mites muuten keitottava pakkisporukka, väännättekö ikinä kättä kännissä?... mulla on paha tapa, ja paikat huutaa leipää aina pari viikkoa sen jälkeen

Ei ole tarvetta "kilpailla" kännissä. Eikä kyllä selvinpäinkään, ihan itseni takia tätä teen muutenkin.

Ei ole tarvetta "kilpailla" kännissä. Eikä kyllä selvinpäinkään, ihan itseni takia tätä teen muutenkin.

Mulla on tosi heikko kilpailuvietti selvinpäin, niin kännissä aina rupean haastamaan... mutta vain ystävällismielisissä jutuissa kuten kädenväännössä. Joku nakkikiskatappelu ei kuulu mun maailmaan.

No välillä leikkimielisesti kavereiden kanssa kännissä kättä väännän, mutta tosi harvoin. Oon tiedostanut siihen liittyvät riskit ja siksi nykyään välttelen koko touhua.

Ei muuta kun hyviä kännejä kaikille tänä iltana! :) Itse olen koneella vielä tunnin verran ja sittenhän se baari kutsuu. Olen ollut viimeeksi baarissa uuden vuoden aattona. :O

En enää IKINÄ juo perjantaina, jos lauantaina on töitä. Lauantai on ihan saatanan kiireinen päivä ja niinhän se oli tänäänkin. Ravasin vintin portaita ja hikoilin kuin pieni sika samalla kun kädet tärisivät niin paljon etten meinannut pystyä kantamaan prikkaa. Onneksi ravintolassa on paljon erilaisia hajuja ja söin puoli askia mynthoneita, koska olisin muuten haissut ihan järkyttävältä vanhalta viinalta.

Kidutusta kesti 7,5h ja nyt olen ihan loppu. En juo ainakaan kuukauteen!

Jokunen kalja on tullut juotua. Pitäisköhän sitä lähteä yksin baariin. Jos vaikka kävis kuin asema62:n tän viikkoisessa jaksossa.:rock:

Mä en juo enää ikinä.

Tuleeko jallukolasta kuraa jos sen tekee light tai zero colaan? Vai onko se pakko tehdä siihen orginaaliin sokerilitkuun? Itse kokeilemalla sen varmaan saisi parhaiten selville, mutta onko jollain jo entuudestaan kokemusta?

Mä en juo enää ikinä.

No ite ainakin miettisin kolme kertaa ens kerralla kun aattelit Pisang Ambonia ottaa. Järkyttävää sokerilitkua.

Back
Ylös Bottom