Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Hhahah, hienoa meininkiä ollu!! Veikkaan että niko3 on oikein vesi kielellä odotellu koska tulee eka "pics or didnt happen", kun nyt kerrankin niitä kuvia on :D

Kaverit pitää tota niin normi menona jo että ei ne muista aina kuvata, on mulla tosin kuukaus takaperin videoo kun tungen pulloa sammuneen peräaukkoon jne. Niin sit kun masturboin alasti telkkarin edessä, semmosen 10 päisen fanilauman edessä

on teillä kova meno siellä virroilla, tuu opettaan meillekkin noita juttuja niin saadaan tähän kuolleeseen kylään vähän säpinää. Alkaa oleen niin köyhää menoo täälläpäin että voisi vetää kaulaan NUORAN

on teillä kova meno siellä virroilla, tuu opettaan meillekkin noita juttuja niin saadaan tähän kuolleeseen kylään vähän säpinää. Alkaa oleen niin köyhää menoo täälläpäin että voisi vetää kaulaan NUORAN

Aika tylsä kylä, muut on aika hissukoita. Itse olen reilusti ulospäin suuntautunut. tunnetko minut? :O

Löysin tänään farkkujen taskusta narikkalapun. Jännää, kun kuitenkin kaikki omat tavarat löytyy...

Kestikin toipua yllättävän pitkään eilisestä reissusta. Tuli tehtyä oikein aloittelijamainen moka eli kaikkea mahdollista sekaisin. Illan saldo oli 1 punaviinipullo, 3 kultalonkeroa, 1 tasavaltaviinadrinksu, 2 kahviliköörishottia, 2 vodka-russiania, 2 päärynäsiideriä, 2 fisua ja kaiken kruunas vielä 1 mustikkashotti. Aamulla sit:urjo:

Ensimmäinen vapaaviikonloppu kesän jälkeen. Niin pitkään onnistu olee selvinpäin kunnes päältä 400e panoksen erän voitin biljardis. Sit lähti x)

Ketkäs aikovat tänään napsaista?!

Minä! :kippis1: Pitkästä aikaa kun tuohon Blues-KalPa otteluun oon suuntaamassa tännään. ei oo aikuisiälllä tullu katottua yhtään jäkis ottelua selvinpäin.

edit. pintti auki nyt

Mmh, mulla odottelee kaapissa mun Pisang ambon-pullo;)

Iltaa odotellessa 8)

Back
Ylös Bottom