Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Mitäs ihmettä? Onko porukka ottanut Nasaretin miehen sydämeensä vai miksei tässä ketjussa ole tuoreita postauksia...

Itse juuri jo kotiuduin baarista kun kaveritkin lähti ja alkoi muutenkin jotenkin vituttaa se ilmapiiri. Ihmeen aggressiivista porukkaa tänään, kaikki tappelivat keskenään. Vielä tässä kotona pari olutta niin tulee uni paremmin... Ja laadukastakin se uni on, eiku...:D

Herätessä meinas tuntuu vähä pahalta, mut otin lasillisen piimää ja c-vitamiiniporeen ja vatsahapot rauhottu.
Oli kyl nii käsistä lähteny ilta eilen. Ei mun osalta, mutta en tykkää myöskään olla kännisten akkojen riidoissa välien selvittelijänä. Helvetin itkuraivarikännit :jahas:

Yhdeksältä ylös sängystä tänään, eilen kotiin nukkumaan jo n. klo 24 neljän bissen jälkeen eikä tietysti merkkiäkään darrasta. Hjuva fiilis.

Ymmärrän kyllä jos joku jätkä tulee mustasukkaiseksi jos yrittäis iskeä hänen tyttöystäväänsä, mutta sitä en ymmärrä kun puhuin eräiden mukavien tyyppien (kaikki poikia) kanssa paskaa niin eräs todella epävarman oloinen pikkuhintti samasta seurueesta tuli mustasukkaiseksi minusta kun minä tuntemattomana olen parempaa seuraa kun itse tämä säälittävä pikkugay. Vitun pelle! Kunnon tyhmä homo saatana jos tulee mustasukkaiseksi siitä kun puhun hänen kavereilleen. Onko muilla samankaltaisia kokemuksia tämänkaltaisesta erittäin eriskummallisesta tilanteesta ?

Ei, keskityn yleensä naisiin. Varma konsti pitää pikkugayt loitolla. Isot heterot voi toki suivaantua(pienestä ei niin väliksi). 50-50 tilanne. Jos painimaan joutuu niin tyydy asetelmaasi, pikkuhintin voittaa helpommin kun ehrmannilla täytetyn sikaniskan.

Ei, keskityn yleensä naisiin. Varma konsti pitää pikkugayt loitolla. Isot heterot voi toki suivaantua(pienestä ei niin väliksi). 50-50 tilanne. Jos painimaan joutuu niin tyydy asetelmaasi, pikkuhintin voittaa helpommin kun ehrmannilla täytetyn sikaniskan.

Mutta mitäs jos pikkuhintiltä löytyykin jokin salainen ase housuistaan? Karisisi aika nopsaan nujuamishalut minulta ainakin, jos jollain rupeaisi jopo keulimaan painiessa.

Totta niz! En tullutkaan ajatelleeksi. Pienien heterojen naiset siis ovat vapaiden naisten jälkeen parasta kohderyhmää. Ehrmannilla täytettyjen isojen hinttien naiset se pahin, luonnollisesti.

Ettei ihan räpylästä mene niin lisättäköön nyt, että pari olutta tänään kaverien kanssa ja pleikkarilla änäriä niin kauan ennen kuin ohjaimet on rikki :D

Vaikka miten oisin juonut niin ihmeellistä kyllä ei ole ennen ollut krapulaa tai pahaa oloa. No en tiedä voiko tätäkään nyt miksikään "täydeksi" krapulaksi sanoa kun ainoa oire on helvetinmoinen pahaolo.

Kertokaapa mikä auttaa parhaiten oksennuksen tunteeseen ja pahaan oloon?

Tuohan on kyllä paras tapa päästä oksetuksesta eroon että laittaa sormet kurkkuun.

Olisi vaan pitäny ymmärtää jo muutama tunti sitten niin en olisi kärsinyt turhaan.

Sit yks omasta mielestä erittäin tehokas lisäkikka tohon sormet kurkkuun eli tuttavallisesti SK:hon on ajatella rasvaisia kermaperunoita. MMM, jos on meinaan eeppinen darra, laatta on taattu. Hyi saakeli :urjo:

Sit yks omasta mielestä erittäin tehokas lisäkikka tohon sormet kurkkuun eli tuttavallisesti SK:hon on ajatella rasvaisia kermaperunoita. MMM, jos on meinaan eeppinen darra, laatta on taattu. Hyi saakeli :urjo:

Mulla alkaa oksettamaan heti kun vähänkin ajattelen huoneenlämpöistä salmiakkikossua. Hyi vittu!:urjo:

Back
Ylös Bottom