Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
"Pakkohan" se oli taas :david:-tasoisen työviikon jälkeen ostaa muutama tölkki olusta.
Ensin saunaan ja sitten Velkopopovický Kozel Original x 4 :kippis1:

Ei saatana ku kaverit koittaa pakottaa juomaa, yritän pitää pintani ja olla selvinpäi.. Epäilen 95% ettei se kyllä onnistu :jahas:

"Hieman" otan olutta.

Yhen oluen kävin baarissa juomassa, joten en ole kännissä, krapulaakaan ei ole tulossa enkä myöskään ryyppää, joten en taida oikein kuulua tähän threadiin.

Ajattelin vaan ilmoittaa.

piti käydä baarissa ottamassa pari, mutta tulikin otettua muutama :kippis1:
illan tunneman laskijaksi tuli hetki jolloin eräs hra erittäin humalainen kaatui pöytäni päälle ja kippasi pöydässä olleet juomat minun syliini. vika ei kuulemma ollut hänen eikä myöskään sen joka häntä tönäisi vaan minun kun minä kuulemma istuin väärässä paikassa ja näin ollen jouduin itse kustantamaan uuden drinkin itselleni vaikka entisestäkin ehdin juoda vain parit maistiaiset. viisi minuuttia eräs toinen herra liian humalainen kaatui päälle selän puolelta. siinä vaiheessa ajattelin että eiköhän riitä ja lähdin loosista hiippailemaan grillin kautta kotiin :wtf: no muutenkin oli sitä istutaan yksin ja tuolit viedään ympäriltä settiä :1:

Join yhden lonkun ja yhden oluen eilen juottolassa.

olis kivaa jos ois krapula ja vois lähtee hakeen siideriä/lonkeroo/viinaa:kuola:

mutta taidampa salille joutaa ja sitten autoremonttiin kun tässä heräilee:)

eilisillä silmillä mennään... kohta Pehkubariin jatkamaan:dance::dance2::kippis1:

edit. joo.. laptop o mukana mökkireissulla :D

Saatananmoinen darra päällänsä. Ei tästä pysty mihkää liikkuun. Bissee pitäis iltaa varten tosin hakee.

Saatananmoinen darra päällänsä. Ei tästä pysty mihkää liikkuun. Bissee pitäis iltaa varten tosin hakee.
Pari jääkylmää siideriä vastapalloon ja sit keburulla lärviin niin olo on kuin kuninkaalla :rock:

Back
Ylös Bottom