Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Loistavat miehen 30-wee pippalot takana.

Saldo:
Pilalle mennyt lamppu (joku juuso kaatoi siihen punkut päälle.. ylläri)
Känni, joka jatkuu yhä (nyt jo tosin laskuhumalana puolen päivän jälkeen)
East17 ja NKOTB-klassikot by tähtityttö
Paljon kavereita saman katon alla. Harmi vaan että porukka aina hajoo, kun lähdetään baariin (kaikki ei halua baariin).

Niin ja vitusti ylijäänyttä kaljaa, jota ei nyt kukaan juo.

-puhelin hukku
-farkuista toinen lahje kastunut ylhäältä alas
-polvi kipeä
-pää kipeä
-kyynärpää kipeä

-takki hukku
-valkoiset housut ihan vaaleiden oranssien tahrojen peitossa (ananasdrinkkiä :jahas:)
-armoton morkkis
-jouduin kysyy eksältä et tarviinko jälkiehkäsyn ku omat muistikuvat eilisestä on aika hatarat. Oli muuten aika nolo keskustelu...

En kyl juo vähään aikaan.

-takki hukku
-valkoiset housut ihan vaaleiden oranssien tahrojen peitossa (ananasdrinkkiä :jahas:)
-armoton morkkis
-jouduin kysyy eksältä et tarviinko jälkiehkäsyn ku omat muistikuvat eilisestä on aika hatarat. Oli muuten aika nolo keskustelu...

En kyl juo vähään aikaan.

No tarvitsitko? :hyvä:

Olipa taas kerrassaan mielenkiintoinen ilta. Sen muistan, että baariin menin ja seuraava muistikuva on, kun heräsin aamuyöllä autokatoksesta. Oli siinä sitten vähän epävarma olo kämppään pääsemisestä, joten menin suosiolla autoon nukkumaan.

Kovaa meni! Hoipertelin aamu kuudelta himaan skumppa pullo kädessä ja muija oli istunu autossa 4tuntii oottaen mua :D Kävelly kaupunkista kotiin 12kilsaa ja sillee :D

Ompa hidas olo. Ei pää toimi eikä jaksa mitään tehdä, vaikka tekemistä olisikin. Taitaa johtua siitä 0,7 l sisupullosta, mikä oli hävitettävä eilen ennenkuin uskaltautui ulos.

-puhelin hukku
-farkuista toinen lahje kastunut ylhäältä alas
-polvi kipeä
-pää kipeä
-kyynärpää kipeä

lisään tuohon vielä että vyö hukkui farkuista, onkohan se edes mahdollista?

Kauhee olo vieläkin ja mahaa koskee. Tuli sitten hiukan mesottua baarin pihalla kun etsin pyörääni ja luulin sen varastetuksi. Kiroilin koko matkan kotiin käppäillessäni ja mietin että kuka helvetti sen on voinut varastaa vaikka se oli lukossa? Noh aamulla totuus valkeni kun katsoin ikkunasta ulos ja muisti rupesi palailemaan. Olin mennyt kaverin kanssa taksilla kylille ja pyörä tietty jäänyt koti pihaan lepäilemään:hyvä: mut eihä kaikkia asioita voi humalassa muistaa:D Ollu varmaan näky ku yksin huutaa ja mesoo polkupyörän perään mikä seisoo kotona:lol2::david: :kippis1:

1. Aina kun vituttaa, aina kun ilostuttaa, aina kun huvittaa
2. Viskiä, lonkeroa ja konjakkia
3. No vittu. Johan mä sen jo sanoin.
4. Kyse on akuutista abdominaalisesta obeesista.
5. Kapitalistinen yhtiöpolitiikka, joka rahastaa ihmisten kuolemalla, eli sotateollisuudella, että ihmiset voivat katsella sitten kalliista laajakuvatelkkareistaan CNN-uutiskanavaa, kun ihmiset ampuvat toisiaan.

Tänään on tällainen vihainen päivä. Eli siis panda-päivä.:D

Lauantaina tuli juotua 7-8 desiä viskiä reiluun kahteen tuntiin ja tämän jälkeen baariin (kuulemma). Muistikuvat katoavatkin automatkalla kaupunkiin ja palautuvat siinä pilkun jälkeen kun syön kolmea ateriaa Hesessä :thumbs:

No joo oikeilla jäljillä olet. Litran pullo toi on ja nyt se on puolillaan ja kello noin vähän. saa nähdä mitä taas tapahtuu ;D

Pienimuotoiset tumut tänään kämppiksen kanssa.. heruttelin yhtä kivaa tyttöä, muttei oikein kyl sujunut. oltii paikkakunnan menomestassa.. Juotii puol pulloa viinaa miehee pohjille, ja baarissa joku oisko kolme bisseä päälle. Aikas kevyessä kenttäkännissähän sitä nyt ollaan, pitää aamulla soittaa naapurin koulukaverille, että ajaa mun puolesta aamu kasiksi kouluun, kun en ihan satavarma oo että ei tulisi rattijuopumustuomiota kun ajan.. Se ei oo ollu juomassa, sil on kortti, mut se ei oo ajanu viel mun linttaa, et enpä tiiä suostuuks..;) sit pitää harkita bussia, ku en uskalla ajaa ite ihan ennen kasia vielä.

Kivaa oli, ja ihan vitun mainio sälli toi kämppis, ihan parhautta.. Naisii jahdattii sen kans, vaik se onkii varattu;) ja muutenki oli iha hel-vetin kivaa.

Mut toisaalt en oo juonu ku vissii 9 tai 10, ja se ei tee ku allle puoltoista promillea, ja aikaaki on sellaset reippaasti yli 6h, ja sitte juomisen lopetin ennen puoltayötä.. Mut enpä uskalla riskeerata.

e: ei kyllä riitä bussirahat, pitää kattoa, josko jossaan oisi joku automaatti lähellä, jossei naapuri /(t) aja mua,ja mun autoa, ja itseään..;)

En tiiä yhtää missä oisi automaatti muualla ku prismassa, joka aukee kasilta tai ysiltä. ja itse pitää olla koulussa 8.15.

nii, en kyllä laillisesti voi ajaa, pitää laittaa kaveri ajamaa, tai käydä keksimässä bussirahat heti aamusta.. En haluu riskeerata kenenkää terveyttä tai sitte omaa ajokorttia ja ottaa sakkoja ja rattia päälle.. vituttaisi iha vitusti sellanen saatana.

Lähettiin vaan yksille... No sentään kohtuu ajoissa pääs takasin vaikkakin aika jurrissa. Huomenna herätys seitsemältä mut illalla uusiks!

Huomisen herätyksen abortoin tänään töissä, hyyvin hyyvin humalassa tällä hetkellä. Tulli käytyä tutkimusmatkalla Malminkartanossa parissa kuppilassa. :D
Kaikkee sitä keksii...

hmh heräsin sunnuntaina aamu 4:tä kotipihasta mäkkipussin kanssa männyn alta makaamasta(kotiin tulin 2maissa). Toivottavasti oli käyny lehdenjakaja täyttämässä velvollisuuttaan. Varmaa huomas että joillain menee vielä huonommin....

Back
Ylös Bottom