Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänää sit runkkaan ihan kiimassa. Ajattelen pyöreitä perseitä ja tissejä. Vittu olisin eilen saanu niitä. VITTU VITTU NYT VITUTTAA. Jälkiviisaus paras sairaus.
Samana vuonna?Kyl mä luul(isi)n. Nimimerkillä joskus ollu kaxxx tyttöö kainalos :keke::hugo boss :guido: :frederik:
Eilen en päässyt baarin edes sisään. Siitä sitten pois lähdettyäni kaaduin suorinvartaloin naama edellä katukivetyksille ja otsa, nenänvarsi, nenä, ylähuulu ja leuka aukes. Nyt on niin paljon rupea naamassa että ei kehtaa ulos edes lähteä.
Joo kyl mä bepanthenia oon laittanu nyt aika huolella tohon naamaan.Hahhah, kohtalontoveri löytyi! :D
Kannattaa muuten ostaa heti jotain salvoja haavoihin, ettei jää jälkiä. Itellä on vieläkin pikku tummentumia naamassa, kun en mitään salvoja käyttänyt, mutta eikait siinä, ainakin katu-uskottavan näköstä :D
Onneks ei ole nyt mitään kummempaa hommaa, niin saa kotona vaan olla eikä tarvitse lähteä mihinkään. Ei meinaan oikein kehtaa, kun sen näkönen naama on. :DOikein! Olet oikealla tiellä :dance:Hah. Kelasin just, että tässä tuli 4. kerta viikon sisään, kun kävin alkossa. Viikko sitten siis täytin 18 :D
Surunvalittelut.nyt yli 3vkoa ilman alkoholia kun on dietti menossa mutta pakko nollata pää läheisen ihmisen kuoleman johdosta.