Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Voi vittu nyt vasta alan tajuta kuinka spede oon. Sil välil ku olin hakemas 6 vodkabatterii ni kaveri oli saanu meiä pöytää kaks kinkkuu. Sit mä tuun vittu "noni ämmät painukaa vittuun". En aina ymmärrä itteeni.

Tänää sit runkkaan ihan kiimassa. Ajattelen pyöreitä perseitä ja tissejä. Vittu olisin eilen saanu niitä. VITTU VITTU NYT VITUTTAA. Jälkiviisaus paras sairaus.

Eilen en päässyt baarin edes sisään. Siitä sitten pois lähdettyäni kaaduin suorinvartaloin naama edellä katukivetyksille ja otsa, nenänvarsi, nenä, ylähuulu ja leuka aukes. Nyt on niin paljon rupea naamassa että ei kehtaa ulos edes lähteä.

Tänää sit runkkaan ihan kiimassa. Ajattelen pyöreitä perseitä ja tissejä. Vittu olisin eilen saanu niitä. VITTU VITTU NYT VITUTTAA. Jälkiviisaus paras sairaus.

ootko varma että olis irronnu? :whip: ;)

Kyl mä luul(isi)n. Nimimerkillä joskus ollu kaxxx tyttöö kainalos :keke: :david: :hugo boss :guido: :frederik:

Eilen en päässyt baarin edes sisään. Siitä sitten pois lähdettyäni kaaduin suorinvartaloin naama edellä katukivetyksille ja otsa, nenänvarsi, nenä, ylähuulu ja leuka aukes. Nyt on niin paljon rupea naamassa että ei kehtaa ulos edes lähteä.

Hahhah, kohtalontoveri löytyi! :D Ite noin vuosi sitten poljin pyörällä baarista kotia ja siitä matkasta tuli oikea kärsimystentaival. Joku mies herätti ojasta ja kyseli pitääkö ambulanssia tilata, enkä siinä tilassa tajunnut, että naama paskana ja mölisin vain "MITÄ VITTUA OON KOTIA MENOSA TÄSÄ MIHINKÄÄN BULANSSEIHIN LÄHETÄ"
Jotenkin olin siitä kotia asti selvinnyt ja aamulla oli nenä, otsa, silmäkulma ja hampaat paskana.
Kannattaa muuten ostaa heti jotain salvoja haavoihin, ettei jää jälkiä. Itellä on vieläkin pikku tummentumia naamassa, kun en mitään salvoja käyttänyt, mutta eikait siinä, ainakin katu-uskottavan näköstä :D

Niin ja ettei ihan aiheesta eksytä, niin tuli kahen päivän rännit vedettyä jalometallissa, pukillekkin olis päässyt, mutta onneks kaveri puhu järkeä päähän ja eksytin naikkosen ja aloin juomaan kovaa viinaa 666!

Ja jurrihan se on päällä. Tuli istuttua paikallisessa olutravintolassa kiinnimenoon asti x)

Hahhah, kohtalontoveri löytyi! :D
Kannattaa muuten ostaa heti jotain salvoja haavoihin, ettei jää jälkiä. Itellä on vieläkin pikku tummentumia naamassa, kun en mitään salvoja käyttänyt, mutta eikait siinä, ainakin katu-uskottavan näköstä :D
Joo kyl mä bepanthenia oon laittanu nyt aika huolella tohon naamaan. :) Onneks ei ole nyt mitään kummempaa hommaa, niin saa kotona vaan olla eikä tarvitse lähteä mihinkään. Ei meinaan oikein kehtaa, kun sen näkönen naama on. :D

Leijona + kalja + fisu :kuola:

Saa palkita itseään koko kesän kestäneen Java-runkkailun suorittamisen vuoksi. :kippis1:

Hah. Kelasin just, että tässä tuli 4. kerta viikon sisään, kun kävin alkossa. Viikko sitten siis täytin 18 :D
Oikein! Olet oikealla tiellä :dance:

Päivän kysymys onkin, että missä Ozei, vanha kaljaveikko, luuraa??

nyt yli 3vkoa ilman alkoholia kun on dietti menossa mutta pakko nollata pää läheisen ihmisen kuoleman johdosta.

huomenna pää kipiä? :david::urjo:

nyt yli 3vkoa ilman alkoholia kun on dietti menossa mutta pakko nollata pää läheisen ihmisen kuoleman johdosta.
Surunvalittelut.

Mullakin joutui maanantaina hyvä ystävä letkuihin...

Back
Ylös Bottom