Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
On se kans vittu jos ei tänää jytise. Kyl täl naamal pitäs. No äähähähähähä kaveria nään pitkästä aikaa. Ei mikään maistu. Eilen vedin hitaasee litran jekkua ja vittu mikä päänsärky. Ei tästä tuu taas vittu mitää. SORONOO! ->

Eilen tuli juotua iltaseiskasta pilkkuun asti ja kotiuduin puoli viiden aikaan kotiin...Selvinpäin.
Kerrankin kun olisi ollut tarkoitus vetästä "räkäposkelle -känni". Hienoa. Todella hienoa.

Ja vaikka känniä ei irronnut, niin tokihan sitä darra kuitenkin ilmestyi kaveriksi. Nyt sitten koomassa sohvan pohjalla. Jibbi..

Hajotkaa aammuihinne.. Mä en oo ottanu mittpään..

edit- kirjotusvirhittä näköjääntuli mutten korjaa niitä..

Loma mennyt aivan jurrissa. tyttöystävä jättämässä kun käyttäydyn aina idioottimaisesti jurrissa. tämähän on kuin elokuvasta. En kyllä ole ssinällään usein kännissä , mutta kun olen käyttäydyn tyhmästi. :anssi: sanoo naine ku yrittää selittää etten enää ikinä!!! .. Noh, nää on näitä..

Jalkapöydässä nyrkin kokoinen mustelma, herätty kotoa, yksin, omasta sängystä. Kaikki väittää ettei krapulaan kuole, onhan se varmaan tietoa? Tää :urjo: alkoi yöllä kolmelta eikä lopu millään.

Jalkapöydässä nyrkin kokoinen mustelma, herätty kotoa, yksin, omasta sängystä. Kaikki väittää ettei krapulaan kuole, onhan se varmaan tietoa? Tää :urjo: alkoi yöllä kolmelta eikä lopu millään.
Tuossa tilanteessa on ihan helppo olla. Juot aina vettä pari-kolme lasia. Sit kuin tulee huono olo, laatta lentää helposti, hyvä olo, vettä taas naamaan. Ja tätä jatkaa niin kauan kuin huono olo ei enään tule. Aina vaan, kun oksettava olo meet sormet kurkkuun moikkaan pönttöö. :rock:

Onneks mulle ei tuu krapula kuin 1/8 kerrasta ja tollanen oksettava varmaan 1/20.

Ei helev... vieläkin :urjo: .Kyllähän tuota vois muuten ottaa useamminkin, mutten mä jaksa näitä monen tunnin pahoinvointeja.

Miten tän saa loppumaan???:itku:

Ei helev... vieläkin :urjo: .Kyllähän tuota vois muuten ottaa useamminkin, mutten mä jaksa näitä monen tunnin pahoinvointeja.

Miten tän saa loppumaan???:itku:

Hahah, kyllähän krapula pitää nauttia ihan loppuun asti. Hyvällä tuurilla vielä huomennakin tärisyttää :D
Itte vedin eilen neljän kaljan pikakännit, ei tarvi kärsiä pahoinvoinnista.

Ei helpota mikään. Kaveri soitti ja yritti yllyttää kokeilemaan loiventavaa. Sinänsä olisi aivan sama kun huomenna ei ole töihin menoa aamusta, mutta kun mikään ei pysy sisällä. Olisikin sellainen tavallisen ihmisen krapula vaan aina tämä pahoinvointi. On suuri vaara, että harkitsen absolutistin elämää.

Kahden päivän brenkuttelu ohitse taas, viimeistä loiventavaa täs nautiskelen. Huomenna taas päästävä arkirytmiin kiinni ja viikonloppua venaillessa.

Kahden päivän brenkuttelu ohitse taas, viimeistä loiventavaa täs nautiskelen. Huomenna taas päästävä arkirytmiin kiinni ja viikonloppua venaillessa.

On teillä nuoremmilla helppoa. Jos ite ryyppään pe->su ni normaaliin arkirytmiin pääsen aikaisintaan torstaina. :eek:

Aika kuolettava ilta... Olennaisen varmaan kertoo että tuskin kovinkaan moni täällä olisi moshaamassa Bailandon tahtiin.... Eikä esityksestäni ilmeisesti tykännyt myöskään joku keski-ikäinen mies, joka oli siirtämässä minua pihatiloihin väkivaltaisia otteita käyttäen. Nooh, kyllä sitä tuli hulautettuakin ihan kiitettävästi tavaraa kurkusta alas... Kuulemma joka kerta tiskille ammuttua Jägermaisterit molemmissa kourissa :D

Nyt olo siis :urjo:

Back
Ylös Bottom