Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Vittu saatana.
Purple haze etc.

minä olen humalassa :)
Humala on hieno mielentila.
On olemassa monia muitakin humaloita mutta sinä olet minun.
Ilman sinua minä en olisi mitään kuten en ole myöskään sinun kanssasi.
minä olen vain yksinäinen humalainen mies....

Kauanko muuten possun sisäfilettä pitää kuumotella uunissa??

kymmenen euroo piti maksaa taas taksista kotia ku oli nii kusi päässä ettei kahta kilometrii voinu kävellä

Ei paljoo järki päätä pakota varsinkaan noin lauantai-aamuöistä :(

Ylennyksen johdosta, olin ensimmistä ja viimeistä kertaa upseerimaisessa humalassa. Ei ole muuten minun laji ollenkaan ja nyt on ikävä olo.

Terveisin uunituore res. vänr.

Kiittelemme kovaluokkaista tarjoilua ja annan molemmille pokeille sydämin varustetut cd:t, joissa on hilpeä kuunnelma: vasemman puntin salaisuus. Poket kysyvät mitä täällä on, vastaan vain salaperäisellä hymyllä ja liihotan paikalta pikkutakki hulmuten.

Tuosta kuunnelmasta...onko sulla sitä hallussa? Olen hakenut sitä kaikkien elukoitten kera ja kuukkeloin tämän viestisi ja loggauduin ihan vasiten.

viime viikon pe lähtien oon ollu juomassa 5 päivää. Jee!

Ja tänää kans kuppia, jos ei mitää ilmene ni kotona sit vaan :D

Maistu kossun loput vitun pahalle ja nyt kaljaa sit!

Eilen taas mentiin. Olin kotona 22.30 ja vakaa aikomus mennä nukkumaan, mutta toisin kävi. Vinkkupullo aukes, olin helppo, ja suuntana Lady Moon.
Illan kylläkruunasi se ihana Ladyn poke, joka kysyi pahvit sekä multa että kahdelta kolmekymppiseltä kaveriltani. Se oli kohteliaisuus :haart:

Hyi vittu että äsken oli paha olo, tuli nimittäin laatotettua vessanpytty uuestaa. Juomii on tullu sekoteltuu ihan sairaast, ei ihme että laatta vyöryi ylöspäin. No mut koht tulee twin peaks telkkarist, eiköhän se täst tasotu koht.

Sattu sellanen mukava juttu viime yönä et kännissä sammuin suihkuun ja makasin siinä viemärin päällä tai jotain vastaavaa ja kun heräsin niin kämppä oli täys vettä. Vittu ulko-oven edessäkin oli lammikko.:david:

Kaverille kävi tämä sama hotellisissa ulkomailla... ja hotellihuoneessa oli kokolattiamatto :D Sai selitellä kuulemma kuin Runeberg, että selvisi sanktioitta tapahtuneesta.

Menipä sutjakkaasti viimeinen ryyppyilta ennen inttiä. Oli mukavaa enkä ollut liian kännissä. Ja nyt onneksi jo viimeistään 2.5 pizza-annoksen jälkeen selvänä. Iso peukku tälle illalle. Kiva mennä nukkumaan kun ei toivottavasti iske päälle se perinteinen "liskojen yö". Ainoa miinus siitä tosin että olen kotona.

aivan kauhee krapula voi helvetti tätä oloa :urjo:
miks pitää aina juoda sinne ääripäähän?! olla vitun sekasin eikä muista mitään, menee ilta pilalle.. huhhu vois rajottaa

Ei saatana, käsittämättömän hirveä jysäri. Älkää rakkaat lajitoverit ikinä IKINÄ juoko lärvejä tummalla, vahvalla oluella. Ei näin. No, kaikki juomat sentään tarjottiin, en ollut aivan hirveässä jurrissa enkä muista tehneeni mitään hirveän tyhmää. Tumma olut on kyllä paholaisen kätyri. Ei pääse punaviinillä tähän olotilaan ei. Kuulemma vain portviini voisi olla pahempi. Ehkä viski.

En taida olla turhan välkky kun tein vielä treffit illaksi - puoli tuntia aikaa muuttua elävästä kuolleesta unelmaminiäksi :thumbs:

Eilen olin dokaamassa ja sekoilin työkaverin kanssa ex-tyttöystäväni edessä, jonka kanssa asun vielä kk samassa asunnossa. Kotiin tulin aamulla ja kaikki tavarat oli revitty hyllyiltä alas. En tajua miten pystyin olemaan niin idiootti.Mahdotonta, suunnaton morkkis. Kaikki muuttu nopeasti helvetiksi yhden kännin takia. Tulee olemaan tuskallinen kuukausi, pitää lähteä evakkoon.

Huomena vapaa, niin pakkohan se on, vaikka eihän viikolla ainakaan baariin parane mennä... pullo punkkua ja juustoja (emäntä ja yms. pakotti maisteleen ihme HOMEjuusto yms. karmeuksia...) ja viskiä päälle niin paljo että varmasti pisaa, kohta siiis nukkuun...

kamalaa kun ihmiset juovat itsensä humalaan..
en tykkää kännisistä ihmisista, sillä en itse koskaan juo.
:pyhimyshymiö:

Back
Ylös Bottom