Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ei saatana. Puol tuntia sitten takaisin kotiin ja olotila on sellainen että tekisi mieli hypätä parvekkeelta. Pirun hauska ilta tosin oli.

Sattu sellanen mukava juttu viime yönä et kännissä sammuin suihkuun ja makasin siinä viemärin päällä tai jotain vastaavaa ja kun heräsin niin kämppä oli täys vettä. Vittu ulko-oven edessäkin oli lammikko.:david:

Tampereella (?) tollasia tapauksia silmällä pitäen alettiin ainakin opiskelijoille painattaa tarroja ja lehtisiä, jonka kuvassa tikku-ukko makaa viemärin päällä suihkussa. Kuvan päälle oli vedetty ISO ruksi

Tampereella (?) tollasia tapauksia silmällä pitäen alettiin ainakin opiskelijoille painattaa tarroja ja lehtisiä, jonka kuvassa tikku-ukko makaa viemärin päällä suihkussa. Kuvan päälle oli vedetty ISO ruksi

No ei ku Kotkassa...Naapurit varmaan luullu et oon kussu kännis käytävään.:)
Jotenkin perinteinen juttu et uudetvuodet menee yleensä perseelleen eli aina sattuu ja tapahtuu.:david:

Sattu sellanen mukava juttu viime yönä et kännissä sammuin suihkuun ja makasin siinä viemärin päällä tai jotain vastaavaa ja kun heräsin niin kämppä oli täys vettä. Vittu ulko-oven edessäkin oli lammikko.:david:
Vähän aikaa sit tuli telkkarista juttua jostain ulkomaalaisesta opiskelijasta joensuusta joka oli sammunut samalla tavalla ja joutuu myymään leipää kadulla että saisi korvattua aiheutetut vahingot kämppään:lol2:
Edit: ja lisäys ettei ole offtopikkia: alkoholia meni, vain pieni darra, kiitos siintä

Huh, vielä toistaiseksi hengissä. Aivan hirveä liskojen yö, se oli jopa pelottavaa. Toivottavasti tästä työpäivästä selviää...

Kahen päivän kisat takana ja yö oliki sitte sen mukanen:rock: . Kokoajan heräilin ja hikoilin ja näin vitun outoja unia. Paras oli se kun sain jostain pahvilaatikossa kaks vauvaa joista toisen tajusin myöhemmin olevan meidän kissa:hyper: ! Menin valittaan sairaalaan että eikö ne nyt kissaa vauvasta erota ku sillä oli karvanen naama ja kynnetki;) . Siinä unessa vielä eukon mummo piti sitä "vauvaa" sylissä ja sanoi kutovansa sille villasukat:D

Lauantaina vedettiin viinaa neljästä kaheksaan aamulla ja laulettiin koko yö täysiä karaokea. Sunnuntai meni sitten kavereiden kanssa kotibileissä aamuseittemään minkä jälkeen olin nukahtanut kotona ruokapyötään leipää syödessä:lol2: . Onneks eukko raahas omaan huoneeseen nukkuun ennenku porukat heräs:david: . Tuli niitä rakettejakin tietysti ammuttua.

Voi olla että treenit ei mee kovin vahvasti tuon yön jäljiltä, vaikkei nyt erityisemmin väsytäkään.

Enpä näemmä oo ainut jolla on vielä krapula viime vuoden juomingeista:urjo: Eipä taida tänään päästä vielä salille, jospa huomenna sitten. Onneks ei kuitenkaan ollu liskojen yötä, ja että on lomaa vielä tämä viikko:)

Tajusin juuri äsken, ettei tainnut olla kuoliaaksi paleltuminen kovin kaukana uutenavuotena. Olin kolme tuntia seikkaillut yksin ulkona. Yhtäkkiä huomasin käveleväni jossain ja tärisin kylmyydestä. En tiennyt yhtään missä olin. Onneksi en käynyt nukkumaan sinne ulos. Löysin ihan tuurilla takaisin kämpille, jossa oltiin. Aika vähällä selvisin, kun pelkkä kännykkä hävisi.

loppupuraisu lähenee ainakin täällä. :)
Lauantaina tämä kaataminen loppuu perkele! Sitten alan taas kulkemaan salilla ja elämään kuten normaali minun ikäiseni. :)

Sama kuin edellä. Silja Europa, here i come :rock: . Kaveriporukalla mennään :kippis1: . Harmi vaan kun olen kipeenä :D , no ei anneta sen haitata.

On forkut aika pumpissa tällä hetkellä, juuri kannoin kahta mäyräkoiraa noin kahden kilometrin matkan kävellen (täytyi äkkiä käydä ennenkuin oluen myynti loppuu). Mutta onneksi nyt saa hiukan palauttavaa urheilujuomaa :kippis1:

Punaviiniä kittaillen menee. Vittu mikä työviikko takana. Nyt pitää hiukan rentoutua. Hieman kyrsii kaverit, jotka peruivat messiin lähtönsä vedoten kukin mihinkin tekosyyhyn. Menen sitten yksin perkele baariin.

Noh, kilistelen yksin näille tekosyille. Homot.

Juuri nautin carrieren konjakki paukkuja. ihan hyvissä.. vaimoke on työpaikkansa saunaillassa ja tarkoitus olis sit se nähdä illemmalla. jos pääsee kotoa lähtemään. no koknakki pullo tyhjä et kai se on pakko jonnekkin kuppilaan lähteä istumaan.. ^^ sama ongelma kuin yllä eli kaikki kaverit lusmuilee huonoilla tekosyillä. eli taidan olla aika paska jätkä.. hehe! olipa vuodatus..

Back
Ylös Bottom