Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Kävin hakemassa vielä äsken mäyräkoiran että varmasti riittää :kippis1:
:D:D:D

onko tänää kiskat illasta vielä auki vai pitääkö lähteä ilman pohjia humppaan? Kalliiksi tulee, mutta hevosella pääsee

Mä kävin ainakin äsken valintaladossa ja se on ainakin auki 18 asti. Huoltoasemalta sitten ainakin viimeistään saat ettei tarvitse kuivin suin olla. ;)

HEP! Tuli kaverilla "vähän" maisteluta oluita. Toinen päivä putkeen. Onneks huomenna sitten saa vedellä ihan kunnolla antaumuksella! Toivottavasti ei ole krapulaa...
Ei tullu rapulaa. Nuha ja kurkku on kyllä kipeenä, ei tullu oikeen yöllä nukuttua. :( . Noh, taidan kohtapuolin lähteä S-markettiin ja alkoon katsomaan alkoholitarjontaa.:kippis1:

Ei tullu rapulaa. Nuha ja kurkku on kyllä kipeenä, ei tullu oikeen yöllä nukuttua. :( . Noh, taidan kohtapuolin lähteä S-markettiin ja alkoon katsomaan alkoholitarjontaa.:kippis1:

Alko on pettymykseksesi tänään kiinni.. :(
Harmin paikka. Itekkin olisin vielä voinut jotain mukavaa sieltä hakea, mutta eiköhän sitä muutenkin pärjää..:kippis1:

edit. hidas kuin mikä...

Joo, ensipuraisu.

Helvetti, kaveriporukka on seurustelujen myötä ruvennu hirveiks nysväreiks! Ei pysty ymmärtään kuka haluu paikalliseen tällasena päivänä... Ei se stadin naitklabi tässä se juttu ole vaan ettei joka v**** vkl samaa meininkiä juhlapäiviä myöten :)

Huooh mikä avautuminen, hyvät, railakkaat tai rentouttavat uudetvuodet kaikille pakkislaisille :kippis1:

Edit: Ikivanha mutta niin REHELLINEN ja yksi kaikkien aikojen parhaimmista sketseistä http://www.youtube.com/watch?v=hdplpvuNutI

KUMMELI LENTÄJÄ!! "Mitään en oo ottanu, mä oon lentäjä!"

Kohta alotellaa :kippis1: Hyvät uudetvuodet kaikille :thumbs: Tulevana vuotena keskitytään sitten vain olennaiseen :D

Nyt alko juominen. Ei vielä tiedä mihin tässä illemmalla menee mutta eiköhän nuo kaljat, fisut ja 80 % saarenmaa anna hyvin neuvoa.

Hyvät uudet vuodet.

Elä sinäkään telo ihtees ja muista syyäkin jotain!!!1!;)

everything is under control, sinusta minä enemmän olen huolissani. Pienet tytöt kun kaatuu mukillisesta :D

Haha, ota eka juna Kuopioon ja vedetään tumut yhdessä :kippis1:

Kyllä taitaa Kuopio jäädä tänään välistä, tosin keväällä on asiaa sinnekin suunnalle joten katellaan sit:)

Back
Ylös Bottom