Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Otin mutta rauhallisesti. Huomen treenaamaan.

Edit: Siis tänään treenaamaan

Viimeksi muokattu:
Ei helv... Ja käsistä se oluiden maistelu taas lähti... Jouduttiin lopulta Stockholm Diskoteekkiin, toivottavsti ensimmäistä ja viimeistä kertaa... Ei minun paikka, mutta porukassa oli kivaa :)

Just heräsin, viimeset muistikuvat on loput raakana alas ja...yksin sänkyymeno wtf
Seuralainen näemmä yhdet oksennukset ainaki siivon mun puolest ennenku on lähteny. Ja Oksentamisest on vaa unimainen kuva, ekaa kertaa sekin tapahgtu, olis pitän syyä muuta ku konvehtei alle ku kirkkail lähin länträä.-.- vähä heiveröine olo
Ei hauskaa ny
/oonki taitan oksentaa kaiken kerral..vittu mie sanon kerettiihä täs sydän vaivojen takii melkee 3 viikkoo ollakki absolutestei, taidan jatkaa sil litjlinjal vähä pidempää.

Jes! Huommenna perseet ja tänään vois ottaa kevyet tukevat kun pitää lähtä Haapajärvelle asti kapakkakädenväännön SM-osakilpailuihin...:kippis1: Hyviä kisoja! :D Paikalliset pakkislaiset paikalle Kantakievariin klo 22! :rock:

Oli sitten eilen lämminhenkinen urheilutapahtuma, jonka jälkeen saunominen ja pari kokousta... Kokoukset hieman venähti ilmaisten virvokkeiden johdosta... Noh, kivaa oli. :D

Hmm, eilen tai siis tänään meni sitten baarikuittien perusteella pilkkuun ja kaverien väittämän mukaan olin poistunut baarista "seurassa". Taksikuitin perusteella paluumatka himaan oli myös jonkin verran (15 km) pidempi kuin menomatka joka tukisi tuota väittämää. Noh, filmin ollessa totaalisen poikki pitää olla tyytyväinen että on päätynyt himaan, yksin ja ilman välilaskuja. Mikähän noissa naisissa mahtaa olla vikana kun lähtevät ympäripäissään olevien pällien matkaan?

Mikähän noissa naisissa mahtaa olla vikana kun lähtevät ympäripäissään olevien pällien matkaan?

Ilmainen kyyti taksilla kotiovelle asti? ;) " Annash ku shetä maksaaa "

Nyt 4. päivä krapulaa, alkaa jo vituttaa. Viimeks salilla viikko sitten. Huomenna meen vääntää olkapäitä vaikka pää irtoais. Viinaa otan ens kerran 18.2.

Nyt 4. päivä krapulaa, alkaa jo vituttaa. Viimeks salilla viikko sitten. Huomenna meen vääntää olkapäitä vaikka pää irtoais.
:hyper:
Menis varmaan " vituttaa niin ankarasti " trediiin, mutta kummiskin. Oli tappelu tuossa mun kavereiden kanssa, jonka väliin piti sitten sankarina mennä. Tappelu loppui, mutta siitä minulle tuloksena tikki päähän, taju pois ja vitunmoinen oksennusrefleksi. Verta tuli HELVETISTI. Puukepillä joku löi takaa päin.

Nyt kuosissa:kippis1:

huomista odotellessa pienet kupit :kippis1: Kavereitakii tuli just kylään, mukana jopa yks tyttö :eek: :evil:

HEP! Tuli kaverilla "vähän" maisteluta oluita. Toinen päivä putkeen. Onneks huomenna sitten saa vedellä ihan kunnolla antaumuksella! Toivottavasti ei ole krapulaa...

Muutamia hassuja tunteja enää, kun pääsee kavereiden kanssa alottaan rajun viinanjuonnin. Täytyy koittaa kestää iltaan asti vaikka veri huutaa humalaa:kippis1:

Kohta lähtee!!!:kippis1::rock:

Back
Ylös Bottom