Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
kärsin, kärsin... ja kärsin vielä enemmän, ku lähen lenkille :D
Jos lenkille pystyt menemään niin olet juonut liian vähän.

Itelle on melkein liikaa se, että krapulassa täytyy kävellä bussipysäkille jotta pääsee uimahallille. Vitut mä siellä mitään uin, vaan hengaan "terapia-altaassa" puolisen tuntia, menen kylmään altaaseen, ja sitten höyrysaunaan. Ainoa tapa vaimentaa tuplakrapula ja näin se on ollut sen päivän jälkeen kun täytin 21, ikä tekee näköjään tehtävänsä.

Nyt en tosin ole juonut sitten itsenäisyyspäivän (ellei jouluaaton ~12 annosta lasketa mukaan). Nähtäväksi jää elänkö mä vielä ensi vuoden puolella, huomiseksi varattu ujosti ~30 annosta alkoholia.

Ajattelin kohtapuoliin käydä kipaisemassa pitkäripaisesta pullon tai kaksi laadukasta espanjalaista valkoviiniä illan rientoja varten. Mieleni tekee seurustelujuomaksi soveltuvaa, makeaa, vähän hapokasta ja makean omenaista, joten valintani on kilpailijoitaan ylivoimaisesti laadukkaampi tuote nimeltä El Tiempo.

Ajattelin kohtapuoliin käydä kipaisemassa pitkäripaisesta pullon tai kaksi laadukasta espanjalaista valkoviiniä illan rientoja varten. Mieleni tekee seurustelujuomaksi soveltuvaa, makeaa, vähän hapokasta ja makean omenaista, joten valintani on kilpailijoitaan ylivoimaisesti laadukkaampi tuote nimeltä El Tiempo.

Mulla oli "El tiempo" mielessä jo tuossa kohtaa kun luin "laadukasta espanjalaista valkoviiniä" :D

Ostakaa viinaa eikä mitään homovissyjä!

HWW1koPA0UqUwETtHz1O.png

PS. Väkevää ajattelin myös napata messiin taskumattiin.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Ostakaa viinaa eikä mitään homovissyjä!

Et tiedä hinurijuomista mitään ennenkuin olet maistanut negronia. Värikin on jo niin voimakas punainen, että puolelta drag queeneiltä tippuu sulat.

Ai mitäkö se on? Resepti on yksinkertainen:

1/3 gini
1/3 campairi
1/3 punainen vermutti

En taida nähdä vuodenvaihdetta jos tahti ei hiljene näiden mukillisten kanssa.

Ryyppäsin negronia muutama kuukausi sitten. Tuotahan on juonut niin James Bond kuin Bobby Baccalieri (se hyväntahtoinen joskin hidas persoona Sopranosista), joten ei minulla siitä ekana tule mieleen hinurijuoma. Aika pahaa se kyllä on.

Nyt mojitoa. :)

Et tiedä hinurijuomista mitään ennenkuin olet maistanut negronia. Värikin on jo niin voimakas punainen, että puolelta drag queeneiltä tippuu sulat.

Hah hah :D Siinä on voimakasta kielikuvaa. Uudenvuoden vietto lähtenyt hyvin käyntiin.

Itselläni menee muutama olut ja saatan pistäytyä hiukan ulkona, tosin ammattilaisena skippaan suuremmat juhlinnat ja menen huomenna töihin oleskelemaan. Yllätyn jos on enemmän tekemistä kuin joulunpyhinä, jolloin tulostin yhden (1) lomakkeen 3 työpäivän aikana, muuta en tehnyt.

5 litraa boolia.. nam :)

Suositut

Back
Ylös Bottom