Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kävin sit tossa hullussa porossa mansessa. Mitä kromosomeja ihmisestä pitää puuttua, että pystyy kuuntelemaan sellaista paskaa mitä siellä soitettiin? Sain melkein syövän.

Kolmas päivä tänä vuonna kun juon olutta kotona. Rappiolla ollaan.

no hei, mulla oli 6kk ilman alkoholia, ja nyt muutamana päivänä putkeen(ei kuitenkaan mitään järkyttäviä määriä, mut 2-6 annosta)... sit meneekin taas puolvuotta selvinpäin....

No mä juon muualla olusen tai pari (ehkä kolme tai neljäkin :D) viikossa mut kotona tosi harvoin. Sosiaalinen tapahan se on, jotain pitää olla käsissä jos kuppilassa istuu. :)

BaltikaNo9.jpg

Toi on hyvää, ostin yhen ihan parin viikon sisään tässä.

Töissä iloisesti olen, otin eilen(kin) mutta ei oireita havaittavissa. Ei sillä että ne haittaisivatkaan, kolmas päivä taitaa tulla tästäkin putkeen ilman yhden yhtä työtehtävää näinä joulunpyhinä. Paras aika olla töissä kun amatöörit juhlivat, hiljaista kuin mikä ja voi keskittyä olennaiseen eli syömiseen, telkkariin ja surffailuun tuplapalkalla. :)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Ei tullut kovin pahaa darraa, mutta eiköhän tämä rilluttelu taas hetkeksi riitä, kun joulukuussa on niin paljon tullut nautittua enemmän ja vähemmän sivistyneesti.

Tai näin minä nyt sanon ja 1.1. kuitenkin alkaa maailmanlopun darralla.

Voi silti laittaa, riittää kun 50% lukijoista vetää kännit ja itkee netissä miks et asu paikassa x... :)

Ei saatana mitkä olot. Rahaa meni omien tulojen mukaan "kiitettävästi" ja ihan hirveät lärvit. En kyllä juo ennen uutta vuotta.

https://static.marmalauta/files/3h/orig/1385511897590706.jpg/En%20voi%20hyvin.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom