Virallinen Fitness 2005 thread

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
pakkomielle.com sanoi:
Miesten Bodyfitness(kilpailijatuntemus hieman heikkoa, mutta..)
1. Tallinen
2. Isoaho
3. Sorsa
Sama täällä; kilpailijalistalla oli 5 tuttua nimeä eli kovin luotettavia veikkauksia on paha tehdä. Tuon pakkomielteen listaaman kolmikon lisäksi ainakin Mika Antikainen näyttäisi ihan varteenotettavalta mitalistilta.

ironteme sanoi:
Mites Hulkki.. kutiseeko jo poseeraushousut ens vuotta varten? ;)
Onhan se vuoden 2006 BF-kisa ollut suunnitelmissa jo siitä asti kun tästä uudesta kisaformaatista ilmoitettiin. Tämän vuoden kisoihin en olisi missään nimessä voinut vielä lähteä; paketti on vielä liian keskeneräinen. Valmista siitä nyt ei tule koskaan, mutta vuoden päästä pitäisi voida jo näyttää siltä ettei nyt silmiään päästä tarvitse lavalla hävetä.

Odotan kyllä mielenkiinnolla sunnuntain kisaa, jotta nähdään ensimmäistä kertaa miten tämä uusi kisaformaatti toimii ja miltä ukot lavalla oikein näyttävät.

Pinja sanoi:
oikeassa olet!Hyvä fysiikka. Kireyttä vaan, niin varmasti homma sujuu Birgitalla. Veikkaan kakkossijaa.

Niin veikkaan minäkin kakkossijaa Birgitalle..on muuten neiti kovassa kunnossa ;) Harmi vaan kun ei itse pääse paikan päälle katsomaan kisoja :itku: Mut onneksi / toivottavasti joku ottaa videolle kisat?

Hulkki sanoi:
Onhan se vuoden 2006 BF-kisa ollut suunnitelmissa jo siitä asti kun tästä uudesta kisaformaatista ilmoitettiin. Tämän vuoden kisoihin en olisi missään nimessä voinut vielä lähteä; paketti on vielä liian keskeneräinen. Valmista siitä nyt ei tule koskaan, mutta vuoden päästä pitäisi voida jo näyttää siltä ettei nyt silmiään päästä tarvitse lavalla hävetä.

Odotan kyllä mielenkiinnolla sunnuntain kisaa, jotta nähdään ensimmäistä kertaa miten tämä uusi kisaformaatti toimii ja miltä ukot lavalla oikein näyttävät.

tottakai kaikki on hirmukuosissa! No sittenhän sunnuntaina näkee, kun ei ole koskaan lavalla ollut, ei vielä tiedä..

Jees. Allekirjoittaneella ei ainakaan tule olemaan vaikeuksia kilpailukireyden saavuttamisen suhteen, mikäli kaikki loppuvalmistelut menevät yhtä nappiin kuin tähän mennessä on alkuviikko mennyt. Nähtäväksi jää, millaista fysiikkaa tuomaristo näin ensimmäisellä kerralla suosii ja etsii "malliksi" tulevia kisoja varten.
Maailmalla kireys on ainakin must-juttu, siellä miehet ovat vähintäänkin kehonrakennuskireyksissä kaikki... Tiedä sitten moniko kilpailija tänä iltana on lähelläkään maksimipainorajaa... aika hurjat ovat nimittäin nuo max.painot.

P.S. Hieman lyödään paineita muille kanssakilpailijoille, jos nyt sattuvat pakkista lukemaan: täältä löytyy rasvaprosenttilukema 2.9 :D

(vaikkei siellä lavalle mitään rasvoja mitatakkaan...) :david:

Enpä kyllä minäkään usko, että kukaan tulee olemaan juuri täyttä painoa lavalla. Ellei joku puolikuntoisena ilmaannu. Voitto Suosaarella on ollut fitness -kilpailuissa joskus ihan näyttävät massat. En kyllä tiedä mitä hän on kisoissa painanut. Jalat on ainakin olleet lähes bodaus -luokkaa.
Poserille paljon tsemiä kisoihin, tuohan pakkikselle kultaa ja kunniaa!

Go Tallinen, go! Heikki on mun suosikki! :rock: Harmi vaan, että en pääse koko Lahteen työkiireitten takia. :(

edit: pääsen sittenkin, mutta vasta lauantai-illaksi

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Veikkaan:
1. Krishi
2. Zeitlin
3. Elovaara

Menestystä toivon myöskin bf-lyhkästen Korhoselle ja pitkien Vahalle. :worship: Miesten puoli jänskättää kovasti, saas nähdä mimmosia kroppia siellä on näytillä... :hyper:

Mimmi jokinen ja joku toinenki on jäänyt kuulemma pois kisoista

Pistetään nyt tänne oikeaankin threadiin tulokset:

1. Krishi
2. Tuomiranta
3. Huhtanen
4. Elovaara
5. Zeitlin

Mua hieman ihmetyttää/harmittaa tuomareiden päätös jättää Huhtanen kolmanneksi fitnessissä. Oli mun mielestä selkeesti parempaan edellytykset.
Muut tulokset menikin sitten ihan nappiin. Paitti ehkä Vaha ois saanu voittaa pitkät...

mun täytyy kyl olla täysin toista mieltä..mielestäni tuomaroinnit menivät ihan oikein..Tuomiranta paremmas kunnos joten ansaitsi kyllä hopean :worship:

Tulokset menivät juuri niin kuin arvelinkin ainakin fitneksen puolella. Harmi kun pari kilpailijaa oli jäänyt kisasta pois, mutta oli silti hienoa että perus-fitneksen puolella saatiin kuitenkin käytyä kunnon kisa. Vapaaohjelmat eivät pahemmin tehneet vaikutusta, mutta Elovaaran vapari oli kuitenkin positiivinen yllätys!

Jep, Maijan vapari oli kyllä hieno! Samoin Marjon, kuten aina. Jää vaan ihmetyttämään, ettei Maija saa fysiikkaansa ikinä kuntoon, vai onko rakenteessa jotain vikaa? Nytkin näytti löysältä, värit oli liian vaaleat ja hiustyylikään ei mikään maailman tyylikkäin ollut. Harmittaa, kun potentiaalia olisi paljon parempaan!

Helga sanoi:
Jep, Maijan vapari oli kyllä hieno! Samoin Marjon, kuten aina. Jää vaan ihmetyttämään, ettei Maija saa fysiikkaansa ikinä kuntoon, vai onko rakenteessa jotain vikaa? Nytkin näytti löysältä, värit oli liian vaaleat ja hiustyylikään ei mikään maailman tyylikkäin ollut. Harmittaa, kun potentiaalia olisi paljon parempaan!
Marjolla oli tosiaan upea vapari. Kireyttä olisi kyllä hänellekin toivonut. Mari ja Birgitta olivat kyllä kunnossa ainakin tiukkuuden suhteen :)

Olisiko kenelläkään :kuvia: ...?? Saati sitten videonpätkiä vapareista? Kun en itse enää sunnuntaina paikanpäälle päässyt... :(

nimim: malttamaton

jaketheman sanoi:
Mua hieman ihmetyttää/harmittaa tuomareiden päätös jättää Huhtanen kolmanneksi fitnessissä. Oli mun mielestä selkeesti parempaan edellytykset.
...

Niin mutta kun katsoo Marin vaparia...Sijoitus ihan oikea.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom