Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
sehän on tuolla edellisellä sivulla mainittu for whom the bell tolls

Ai prkl, sori. Ku en tätä trediä niin tarkkaan seuraa, niin en ois uskonut, että juuri se kappale mitä minä etsin olisi juuri edellisellä sivulla :eek:

Thx anyway

http://partytestsite.ytmnd.com/

Onko toi biisi pätkä jostain oikeesta biisistä vai vaan tollanen badgerbadgerbadger-tyyppinen rallatus? Jos toi on jostain saatavilla kokonaisena biisinä, niin mä haluan sen :D

ima parti gurl, im a parti gurl! Shii laiks to parti evri nait änd dei!... Ah mikä legenda biisi :haart: Kiitokset Halolle!

Ps. oiskohan jo Iyarin petiaika...

edit: liikaa flunssa-lääkkeitä.

Mikä se oli se japanilaisen naisen laulama kaunis biisi? Täälläkin oli jossakin threadissa linkki youtubeen jossa oli video. Videossa pyöri still kuvia. En saa millään päähän sitä ja en löydä sitä linkkiä täältä.

Voi olla vähän epäselvästi selitetty, mutta toivottavasti joku muistaa sen.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
tässä pahempi pala purtavaksi. mikä on se biisi joka soi jonkun tietokonepelimainoksen taustalla? hidas biisi missä lauletaan jossain kohtaa jotenkin "there is no tomorrow". niin ja itse mainoksessa tämmönen sotilas menee johonkin taloon ja sieltä talon lattian läpi tunkee joku järkyttävän iso mato joka taitaa mainoksen lopussa syödä sotilaan. vihjeet oli mitä oli mutta toivottavasti joku tietää mitä tarkotan:)

tässä pahempi pala purtavaksi. mikä on se biisi joka soi jonkun tietokonepelimainoksen taustalla? hidas biisi missä lauletaan jossain kohtaa jotenkin "there is no tomorrow". niin ja itse mainoksessa tämmönen sotilas menee johonkin taloon ja sieltä talon lattian läpi tunkee joku järkyttävän iso mato joka taitaa mainoksen lopussa syödä sotilaan. vihjeet oli mitä oli mutta toivottavasti joku tietää mitä tarkotan:)

Gary Jules - Mad World

Kysytty ainakin kolmesti tässäkin thredissä

Missä biisissä lauletaan seuraavasti?

"Kai vuosia olen jo kulkenut
muassa metsien kansojen.
Olen oppinut viisautta susilta
ja nukkunut karhujen kanssa."

Suositut

Back
Ylös Bottom