Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
R n' B kappale tjsp, nainen laulaa aika korkealta kertosäkeessä. Mahtipontinen tausta, joku mies feattaamassa (hiukkasen The Gamen kuulonen). Kertosäkeen loppupuolella "a-a-a-aa-a-a-a". Soinut baareissa ja ellen väärin muista niin radiossakin.

Eipä tule muuta mieleen kuin Nelly Furtado ft. Timbaland - Promiscuous

Bändi on japanilainen Yamaarashi -niminen. Biisin nimeä en tiedä, mutta löytyy kuulemma Super
Best Collection fdfsafdsf jotain levyltä?

Joo thanks. Eipä tuota kyllä dc++:lta löydy, taitaa olla niin tuntematon bändi :) Saispa vain jostakin, olis hyvää reeni musaa :lol2:

Nyt on hakusessa biisi, jota oon kuullu tässä muutaman päivän sisällä NRJ:llä parisen kertaa. Se on sellanen rokki balladi, jossa ehanan käheä ääninen mies laulaa jotenkin näin: "Oh baby, why are you calling me so late..." Sitten toisessa kohtaa jotenkin, että "I hear your voice..." tjs.. Jopas unohtui kaikki sanat... Tajuiskohan joku tuosta mikä biisi ja bändi on kyseessä?

Nyt on hakusessa biisi, jota oon kuullu tässä muutaman päivän sisällä NRJ:llä parisen kertaa. Se on sellanen rokki balladi, jossa ehanan käheä ääninen mies laulaa jotenkin näin: "Oh baby, why are you calling me so late..." Sitten toisessa kohtaa jotenkin, että "I hear your voice..." tjs.. Jopas unohtui kaikki sanat... Tajuiskohan joku tuosta mikä biisi ja bändi on kyseessä?

Hinder - Lips of an Angel? http://www.youtube.com/watch?v=Jb5-sJA8LR4

En tunnusta muuten tietäväni, mutta googletin sanoituksenpätkällä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Fedde Le Grande - Put Your Hands Up For Detroitistista tehty rap-remix.
Soinu NRJ:llä ainakin kerran. Keitäköhän tossa oli, ja mistä sen saisin?

kitaralla soitettu , laulettu mustalaisaksentilla.

"Mersu jyrähtää, kun kytät yllättää, mannen elämää" tms. menee kertosäe

Onko kellään tietoa itse kipaleesta ?

uusimmassa american piessä.. American pie 5 - Naked Mile nii siinä ku ne on juoksemassa sitä nakedmilee siinä startissa nii mikä kappale siinä soi... oon yrittäny ettii mutta ku ei lödy eikä oo soundtrackii olemas... ja sitten american pie 2:sessa siinä ku ne tulee sinne kesähuvilalle nii sellanen akka laulaa sellasta rockki biisiä... mikä mahtaa ollaa

Rocky

Mikä mahtaa olla tuon 1.42 kohdalla soivan biisin nimi?

Fedde Le Grande - Put Your Hands Up For Detroitistista tehty rap-remix.
Soinu NRJ:llä ainakin kerran. Keitäköhän tossa oli, ja mistä sen saisin?

Heitelkääs jotain. Prkl, ei toi nyt niin huono ollu, enkä varmaan keksiny päästäni sitä ku kaverit oli kans kuulemassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom