Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Sattuisko kukaan muistamaan, et missä Antti Tuiskun musiikkivideossa/-videoissa on joku blondi muija??? Yx kaverin kaveri väitti, et mun entinen tuttu olis se blondi.. Mut eipä se sit tietenkään muistanut, et minkä biisin video se sit on.

Tietääkö kukaan, mikä on sellainen leppoisa suomirock-kipale jossa lauletaa kertosäkeessä "ja kun kitara soi - ei itkeä saa.."?

Ja sitten vielä, mikä tässä soi http://www.sieni.us/?id=25
Kuulin tuon samaisen biisin topgearissa eli ei voi mikään ihan tuntematon demoscenekyhäelmä olla :D

Mikä on se hidas ja hiukan haikea, jonkin naisartistin kappale "...can´t live without you beibe..." ei pitäis olla kauhean vanha, ainakaan montaa vuotta... :)

Sattuisko kukaan muistamaan, et missä Antti Tuiskun musiikkivideossa/-videoissa on joku blondi muija??? Yx kaverin kaveri väitti, et mun entinen tuttu olis se blondi.. Mut eipä se sit tietenkään muistanut, et minkä biisin video se sit on.

varmaankin meinaat sitä jossa on Gti tyttö Suskia joka on myös siinä players tanssiryhmässä

biisiä en tiedä..antti tuisku ei oikeen kiinnosta
se on se teknohumppa "pakkko on mun tanssii...menin biitistä ihan sekaisin"..tjsp

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
varmaankin meinaat sitä jossa on Gti tyttö Suskia joka on myös siinä players tanssiryhmässä

biisiä en tiedä..antti tuisku ei oikeen kiinnosta
se on se teknohumppa "pakkko on mun tanssii...menin biitistä ihan sekaisin"..tjsp

Hmm.. No ei se sit ole se tuttu..:rolleyes: Onko se sama Suski siinä Valo biisin musiikkivideossakin? Siinä kun on kans joku blondi.
En itsekään kuulu Tuiskun kannattajiin, mut nyt on pakko saada selville kaikki "isommassa" roolissa videoilla esiintyvät blondit. :D Pitänee katsoa pari päivää putkeen musiikkitv:ta, niin ehkä asia sit ratkeaa.. :rolleyes:

Nelosella tulee välillä mainos jostain tietokonepelistä ja siinä taustalla soi sellainen rauhallinen biisi, jossa mies on laulajana. Kuulostaa kovasti R.E.M:ltä. Mikähän biisi mahtaisi olla kyseessä?

Mikä biisi soi myytinmurtajat mainoksessa?

Nelosella tulee välillä mainos jostain tietokonepelistä ja siinä taustalla soi sellainen rauhallinen biisi, jossa mies on laulajana. Kuulostaa kovasti R.E.M:ltä. Mikähän biisi mahtaisi olla kyseessä?

Jos meinaat Gears Of War mainosta, niin biisi on Gary Jules - Mad World. Loistava peli BTW.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom