Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mikä biisi? Soi tälläkin hetkellä MTV3:lta. Vaikee kuvailla :D Soi 2006 syksy -mainoksessa maikkarilla. Biisissä on muutama sana :D Menee jotenkin näin ehkä ? "check it out now" sitten jotain "funk sou ruba tms :D" ja sit joku toinen lause ja sit taas toi "funk sou ruba" ja sit taas toi "check it out now". Biisin tempo vaihtelee ja keskellä biisiä ääntä venytetään oikeinkin pitkäks ja siitä taas lähtee vauhti kiihtyyn loppua kohti. Pääpiirteittään koko biisi on samojen 3:n lauseen toistoo. Että sellasta. Tietääkö joku? :eek: :D

Mikä biisi? Soi tälläkin hetkellä MTV3:lta. Vaikee kuvailla :D Soi 2006 syksy -mainoksessa maikkarilla. Biisissä on muutama sana :D Menee jotenkin näin ehkä ? "check it out now" sitten jotain "funk sou ruba tms :D" ja sit joku toinen lause ja sit taas toi "funk sou ruba" ja sit taas toi "check it out now". Biisin tempo vaihtelee ja keskellä biisiä ääntä venytetään oikeinkin pitkäks ja siitä taas lähtee vauhti kiihtyyn loppua kohti. Pääpiirteittään koko biisi on samojen 3:n lauseen toistoo. Että sellasta. Tietääkö joku? :eek: :D

Oiskohaaa Fatboy Silm - Funk soul brother

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kuka esittää ja mikä on biisin nimi, mutta kertosävel, jota tuleekin sitten useamman kerran menee "heeeeeeeeeey baby (uuh, aah) I wanna knooooow want you be my girl"

Saiko jiku?

Veikkaan dj otzi - hey baby

mutta vois olla bruce channel - hey baby

Nyt tulee aika paha :D

Biisi joka soi kaikissa perus "teini baareissa", ooppera, hailait, clubi...

Musta mies räppää möreällä äänellä (jenkki biisi ja todella kuuluisa ja yleinen)

Aika nopee biisi

Menee jotenki "heeeeeeiiii, if you..."

:D

Jos joku ton selvittää ni je

Lauletaan: ...Näin se käy näin se toimii... ...rasvaan sun lettis.... ...asvis oon....

Tänään kuulu suomipopilta tossa kympin maissa. :)

Rasvis oon on biisin nimi ja esittäjä pepe willberg :) ihan ykkös biisi...

mikäs biisi tää on
minä jään kotiin ,... piippu pitää puhdistaa.... aamutohvelit mua odottaa....

tai jotain tohon suuntaan

eilisest american wedding leffasta se biisi kun se stifler oli tyränny ne ruusut ja tuli se kohta ku ne jotka menee naimisii lähti kävelee sinne rannalle jne. joku freeeeedomm.. sellane hidas biisi :D tietääkö kukaa

Suositut

Back
Ylös Bottom