Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Hola!

Onkohan Cheekin biisi, jossa räpätään "elämä on bitch, kunnes kuollaan" jossain kohdassa? Voi olla, että olen kuullut väärinkin. Pakko saada toi biisi, soi jussina täysillä viereisessä leirissä klo 6.00 kun makoilin teltassa...

entäs mikä Jukka Pojan biisi, jossa tulee "niin moni haluais poltella etupihallaan, niin moni haluis kasvattaa takapihallaan, mut ne kyttää ne kyttää". Vai onko Jukka Poikaa?

Viimeksi muokattu:
Piäte, nyt ei saa mielestä yhtä biisiä, joka silloin tällöin soi radiossa (mm. Kiss ja NRJ) sekä musateeveellä. Huom: tulossa sekavaa sepostusta, sillä ei hajuakaan biisin nimestä ja tekijöistä.

Musavideossa mielestäni joukko naisia (naiset vaihtuu aina vuoronperään) lauleskelee tyyliin "...looking at my *piip*", eli joka kerta, kun tarkoituksena biisissä olisi sanoa ass, tuleekin tommonen piip-ääni siihen päälle. Tätä lausetta myös toistetaan biisissä tosi paljon. Piip siis tulee myös biisin soidessa radiossa, mutta videosta piti sanomani vielä sen verran, että jossain vaiheessa siinä tanssii kahdestaan tummaihoinen mies ja nainen, naisella taisi olla vihreä hame.

Semmoinen club-rap -tyylinen kipale. Hitto, mikä ihme sen nimi voi olla. En löydä mistään, vaikka randomilla olen kuunnellut vaikka mitä ja vaikka mistä. :O

Auttakee minnuu! Kiitos!

Piäte, nyt ei saa mielestä yhtä biisiä, joka silloin tällöin soi radiossa (mm. Kiss ja NRJ) sekä musateeveellä. Huom: tulossa sekavaa sepostusta, sillä ei hajuakaan biisin nimestä ja tekijöistä.

Musavideossa mielestäni joukko naisia (naiset vaihtuu aina vuoronperään) lauleskelee tyyliin "...looking at my *piip*", eli joka kerta, kun tarkoituksena biisissä olisi sanoa ass, tuleekin tommonen piip-ääni siihen päälle. Tätä lausetta myös toistetaan biisissä tosi paljon. Piip siis tulee myös biisin soidessa radiossa, mutta videosta piti sanomani vielä sen verran, että jossain vaiheessa siinä tanssii kahdestaan tummaihoinen mies ja nainen, naisella taisi olla vihreä hame.

Semmoinen club-rap -tyylinen kipale. Hitto, mikä ihme sen nimi voi olla. En löydä mistään, vaikka randomilla olen kuunnellut vaikka mitä ja vaikka mistä. :O

Auttakee minnuu! Kiitos!

helppo! The Pussycat Dolls-Beep

Hyvä päivä. :D

Kiitos myös tietäjälle, hyvin sä vedät. :piis:
juu eipä mitään,tällänen musa on just mun erikoisalaa :lol2: (mun viimenenkin uskottavuus Pakkometalli-osiolla tais just mennä,ei mun pitäs tälläsiä tietää :D )

Hola!

Onkohan Cheekin biisi, jossa räpätään "elämä on bitch, kunnes kuollaan" jossain kohdassa? Voi olla, että olen kuullut väärinkin. Pakko saada toi biisi, soi jussina täysillä viereisessä leirissä klo 6.00 kun makoilin teltassa...

Cheek-lyijykynä

entäs mikä Jukka Pojan biisi, jossa tulee "niin moni haluais poltella etupihallaan, niin moni haluis kasvattaa takapihallaan, mut ne kyttää ne kyttää". Vai onko Jukka Poikaa?

Jukka Poikaahan se on. Biisin nimi on Siviiliuhri.

Kiitos :) tulee Deja vu tästä cheekin biisistä

Mikäs semmonen aikamoinen dance-biisi on missä lähtee kertosäe sanoilla "lopa lopa" tai jotain. Nopeatahtinen ja lauletaan ilmeisesti espanjaks tai jotain... Kuulin juhannuksena, että ehkä en muista ihan nappiin. :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Vähän aiheen vierestä mut en tiiä mihin muuallekaa...
Pulttibois sketsissä mannet vaihtaa autoon pakoputkea ja radiossa soi "...veto vei..." Kyseessä on ehkä Hortto Kaalon toto toi, veto vei -kappale mutta mistä kyseisen biisin vois löytää? DC++ löyty ainaki 20 eri biisiä mut ei tota ja muuten on aika hiljasta. Ainaki 40 suomalaista hubia kiersin ja ei löydy. Täytyyköhän täs alkaa jotaa divareita kiertää. :D
Jos joku löytää jostaa niin hattua nostan.:worship:

Mikäköhän mahtaa olla se biisi, joka soi ainakin melko useasti NRJ:llä. Semmoinen poppi biisi, laulajalla vähän saman tyylinen ääni kun The Chrashin laulajalla. Ja tämä yhtye on ilmeisesti suomalainen.

Mikä semmonen rap/rock kappale, menee jotenkin "...and this is where we have come to...", vähän kuin linkin parkin tyyliä. Joku four minor tai jotain mutta kuka tietää kun en löytäyt mistään. Soinut jokin aikaa sitten paljonkin radiossa.

Mikäköhän mahtaa olla se biisi, joka soi ainakin melko useasti NRJ:llä. Semmoinen poppi biisi, laulajalla vähän saman tyylinen ääni kun The Chrashin laulajalla. Ja tämä yhtye on ilmeisesti suomalainen.

Oisko Brightboy - Vanity Fair?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom