Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jay-z - The Watcher 2rautavuori sanoi:mikä on se biisi, mitä colemanni tanssii siin Unbelievable leffan lopussa??
Btw. Apina-Arska, tunnetko Raminin? Se kungfu video on aika metka.
Elokuvamusaa, kyllä. Requiem for a dreamista, olikohan Clint Mansell&Kronos quartet: Lux aeterna
Mike sanoi:biisi 2. tässä on ilmeisesti vanhempaa väkeä räppäämässä, kertsissä hoetaan hassusti jotain "blo blo blo blo blo bloo", mikä lie plussa pisteitä herjaava biisi.
Mike sanoi:Kotimaista Hip hoppia seuraavat kappaleet, mutta mitkä kaksi artistia nämä esittävät. Kuvaukset on aika hataria, mutta jotain tyyliin:
biisi 1. jos en aivan väärin kuullut niin kertsissä laulaa joku pikkutyttö "ei palaa koskaan takaisin", joku nuori kolli räppäämässä.
biisi 2. tässä on ilmeisesti vanhempaa väkeä räppäämässä, kertsissä hoetaan hassusti jotain "blo blo blo blo blo bloo", mikä lie plussa pisteitä herjaava biisi.
Anyone??
1-39, kuten viime viikollakin. Sori, olen väsynyt.Mike sanoi:Vittu ko on hyvä forum tämä Pakkotoisto, ihan sama mitä kysyy, aina joku tietää.
Ens viikon lottonumerot?
Mike sanoi:Vittu ko on hyvä forum tämä Pakkotoisto, ihan sama mitä kysyy, aina joku tietää.
Ens viikon lottonumerot?
Nyt on sitten ihan Murphyn takia PAKKO lotota, muuten tuo osuu.tiny_tinman sanoi:Ei tiedetty sentään kaikkeen:tää mun aikasempi kysymys: "Sanokaas minua viisaammat, mikä se kappale on kun soi tuossa Axen snake peel mainoksessa, jottain espjanlaista rallatusta muttei kuitenkaan ollut tuo Fermin IV kun hain."
Tais olla pakkotoiston biisinikkareille liian kova pala :D
Edit:Ne lottonumerot unohtu: 2,9,10,20,23,27,33
No ei ole mun riveillä koskaan tullu mitään voittoa, toisaalta voihan se kerrasta napsahtaa oikeen kauhia potti ;)Mike sanoi:Nyt on sitten ihan Murphyn takia PAKKO lotota, muuten tuo osuu.
APUVA! Kertokaa...moppe sanoi:Pari biisiä haussa...
Eka biisi on jotain vähän rankempaa ja soi the rock leffassa. Siinä kohtaa ainakin kun ne hävittäjät lentää saaren yli ja nicolas gage heiluttaa niitä "hätäkeppejä"... Ei mielestäni laulua.
Toinen soi subtv:n leffamainoksien alussa. Sen mainoksen, missä tulee subin syysleffojen esittely... Joku nainen/naisporukka laulaa aivan saatanan nopeesti jotain espanjaa tai vastaavaa...
Orid sanoi:Pari ois...
Mikä se biisi on siinä Viva la Bamin mainoksessa? Menee jotenki: rock'n roll, I am king of rock'n roll!
Orid sanoi:Sitte toinen: Mikäs biisi soi siinä RAW:n alussa? Vai mikäs Smackdown se nyt onkaan. Semmosella raskaalla kitarariffillä alkaa se biisi...
Raw:n theme: Union Underground - Across The Nation.Mikäs biisi soi siinä RAW:n alussa? Vai mikäs Smackdown se nyt onkaan. Semmosella raskaalla kitarariffillä alkaa se biisi...