Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mikä tilutus soi tossa veikkauksen mainoksen taustalla? siis siinä mainoksessa jossa se silmälasipäinen rahajamppa pomputtaa palloa.. löytyykö jostain netistä?

Eilen kuulin ravintolassa sellasen house/dance biisin jossa oli sellainen sample mikä meni jotenkin da-da-dance to the beat tms. Suht uusi biisi ilmeisesti. Tietääkös kukaan mikä voisi olla kyseessä?

Nyt tarviis taas apuja! Mikä kappale soi Kill bill ykkösen lopputekstien aikana? Siis tarkoitan sitä ensimmäistä kappaletta! :) Kiitoksia jo etukäteen! :)

Onko ACDC:llä kappaletta jossa lauletaan "beibe beibe" ?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ezkm sanoi:
Onko ACDC:llä kappaletta jossa lauletaan "beibe beibe" ?

Thunderstruck, yeah, yeah, yeah,
Tunderstruck, thunderstruck, thunderstruck
Whoa baby, baby, thunderstruck
You've been thunderstruck, thunderstruck
Thunderstruck, thunderstruck
You've been thunderstruck

?

Nyt ois hakusessa eräs radiosta kuultu suomipop biisi.
Kertosäkeen alku menee suurinpiirtein näin:
"Koita elää nää päivät mun kengissä, nähdä mun silmin ja tuntea mun sydämelläin"
Mieslaulaja.

Tzeik sanoi:
Nyt ois hakusessa eräs radiosta kuultu suomipop biisi.
Kertosäkeen alku menee suurinpiirtein näin:
"Koita elää nää päivät mun kengissä, nähdä mun silmin ja tuntea mun sydämelläin"
Mieslaulaja.

Joku Jani Wickholmin biisi

Inska sanoi:
Eilen kuulin ravintolassa sellasen house/dance biisin jossa oli sellainen sample mikä meni jotenkin da-da-dance to the beat tms. Suht uusi biisi ilmeisesti. Tietääkös kukaan mikä voisi olla kyseessä?

Luultavasti olet jo kappaleen löytänyt, enkä ole edes varma onko kyseessä tämä, mutta villi veikkaukseni olisi Mylo vs Miami sound machine - Doctor pressure. Se kyllä kuulostaa kuin siinä sanottaisi da-da-dance the beat (vaikkei oikeasti sanota) ja on suht tuore kipale. :)

jennim sanoi:
Luultavasti olet jo kappaleen löytänyt, enkä ole edes varma onko kyseessä tämä, mutta villi veikkaukseni olisi Mylo vs Miami sound machine - Doctor pressure. Se kyllä kuulostaa kuin siinä sanottaisi da-da-dance the beat (vaikkei oikeasti sanota) ja on suht tuore kipale. :)

Tämähän se biisi just oli mitä hain, kiitos tiedosta :worship:
Joku mix versio biisistä taisi olla minkä kuulin. Sen verran kovaa jorailin tätä baarissa etten noista 'sanoistakaan' oikein selvää näköjään saanut :)

Oli sulla housuissa ketjussa heijastin oli mulla sotkuinen tukka..
Nainen laulaa ja suht uus piisi.. ?!?!??! eli mikä se on?

Vana sanoi:
Tiktak - Samantekevää
Kiitos Ollu kaks päivää mun mieles :P ja frendit huus turpa kiinni ku YRITIN laulaa sitä :evil:

Mikäköhän se vanha suomirock/metalli-biisi oli, missä laulettiin useasti "Morsian,..ja jotain siihen perään.." Se oli suht synkkä biisi ja kerto aika perisuomalaisen tarinan perheväkivallasta. Laulajalla oli matalaakin matalempi ääni. Lopussa nainen ampui miehensä ja siinä hoilattiin ainakin "..kun kädessäsi on tuo revolveri, se on vielä lämmin.." tjsp. Varmaan lähemmäs 10v vanha biisi, mulla oli se joskus kasetilla.

Pelastakaa mun yöunet ja kertokaa mikä biisi, tai lähinnä mikä versio biisistä, soi uuden VW Golfin mainoksessa. Siis siinä, missä se vanha ja nuoripari menee vierekkäin kuhertelemaan jonnekin autoissaan...Biisi on Love is in the air ja oikea esittäjä on John Paul Young, mutta se räppiversio ois hakusessa. Oon googlettanu kaikki mahdolliset autoihmisten yms. keskustelupalstat ja muuli on hakenu selkä vääränä eri versioita tuosta, mut ei löydy sitä räppiä :wall:

:love: sille joka tietää!!

PS. Biisihän on kaikkien muiden mielestä äärimmäisen huono, eli ei puhuta siitä ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom