Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Cassyput sanoi:
Siis varmistaa sen vimosen rosentin. Mtn sadan kilon penoja en lähe varmisteleen. Sorke :offtopic: jälleen kerran... (Tässä sitä taas muokataan paskaforumista entistä paskempaa.)

:lol2:
pikkuveli voi kyllä varmistaa kyllä isosiskon kyykkyjä ja suorin jaloin maastavetoa ja tarve vaatii.. :lol2:

no niin ei siitä sen enempää,sori tästä :offtopic:

Baarissa soi joku suomalainen hiphop-biisi.

Meni jotenkin näin: "Oon läski mutta pystyn sen myöntään. Oon sisäisesti kaunis....." ja syömisestä puhuttiin kans :) Jospa antais motivaatiota pistää maitorahkaa nassuun.

mgh sanoi:

Meni jotenkin näin: "Oon läski mutta pystyn sen myöntään. Oon sisäisesti kaunis....." ja syömisestä puhuttiin kans :) Jospa antais motivaatiota pistää maitorahkaa nassuun.

Kertsi menikin: "Oon läski mutta pystyn sen myöntämään... Mää syön tänään!" ja sisäisestä kauneudesta oli puhetta :D

mgh sanoi:

F.B.I. - Syön Tänään

Tietääkö kukaan mikä sen biisin nimi on jota soitetaan radiossa ja jossa taustana on vanha Nordmanin biisi vandraren. Siinä hoetaan ainakin so silly:ä.

tyrone sanoi:
Tietääkö kukaan mikä sen biisin nimi on jota soitetaan radiossa ja jossa taustana on vanha Nordmanin biisi vandraren. Siinä hoetaan ainakin so silly:ä.

Jahas ja madonnaahan se oli....

Mikä se oli se vuoden-kaks vanha kai Metallican biisi, jossa ne neljä-viis tyyppiä ajaa jollain 60-70 luvun autolla autiomaassa poliiseja karkuun. Ja sitten lopussa ne törmää johonkin puskutraktoriin ja se auto räjähtää.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Saunatonttu sanoi:
Mikä se oli se vuoden-kaks vanha kai Metallican biisi, jossa ne neljä-viis tyyppiä ajaa jollain 60-70 luvun autolla autiomaassa poliiseja karkuun. Ja sitten lopussa ne törmää johonkin puskutraktoriin ja se auto räjähtää.
Tuo on kyllä Audioslaven piisi. en muista nimea.

Saunatonttu sanoi:

Audioslave - Show me how to live :rock:

se on.... ....THE SCORPIONS

JP Fux sanoi:
Mikä sen kappeleen nimi on? vai onko se tuo like a hurricane?

scorpions - rock you like a hurricane

Nyt jos joku tän tietää (IHME!), niin oon kyllä erittäin hämmästynyt ja iloinen. Eli MoonTV:llä joskus aikoinaan oli se ohjelma, missä näytettiin katsojien lähettämiä skeittivideoita. Yhdessä mynämäkeläisessä videossa oli taustamusiikkina semmonen biisi, minkä kertosäe meni jotenkin näin: "Sä kysyt minne mä meen, mä menen Mynämäkeen."

Nii että kukas on ton biisin esittäjä ja mikä on kappaleen nimi? :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom