Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Joze86 sanoi:
Oikeaan osui kiitoksia :worship: , onko muuten Daddy Yankeella muita hyviä biisejä kun tämä?
No en mä nyt oikeen tiedä. Se uus Barrio Fino levy on imo aika surkea. Mutta kyllä siinä 2-3 hyvääki biisii oli. En oikeen suosittele, mutta kyllähän joku siitä varmaa tykkääkin. :)

jolo sanoi:
Kellään tietoa mikä biisi soi tuossa videossa? :rock:

Sata varma en oo mut tais olla Ozzy Osbourne - i just want you

Enemy sanoi:
Tuolla alhaalla pyörii että artisti ois "No Sound" ja biisi "Silence".

Pakko paljastaa, että olen ite laittanu sen tuon nimiseksi :nolo:

Koska sain tuon biisin London Mc - what is my name nimellä ja tuo tuli ekana mieleen. 5x :nolo:

Art2 sanoi:
Pakko paljastaa, että olen ite laittanu sen tuon nimiseksi :nolo:

Koska sain tuon biisin London Mc - what is my name nimellä ja tuo tuli ekana mieleen. 5x :nolo:
Jaa no ei mul oo sitte mitää hajuu tosta biisistä. :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
South parkissa on se ninja jakso, niin tietääkö kukaan mikä on sen biisin nimi mikä rupeaa soimaan ku tulee niitä ninja tappeluja? Siitä on kyllä kauan ku oon kattonu tuon jakson, mutta on jääny vaivaan tuo asia..

mikäs biisi oli eilen rubenissa ja joonaksessa se jonka ne neljä esitti ilman soittimia..ei takertunu mieleen mut joku varmasti tietää??

huumor sanoi:
mikäs biisi oli eilen rubenissa ja joonaksessa se jonka ne neljä esitti ilman soittimia..ei takertunu mieleen mut joku varmasti tietää??
Bon Jovi - You Give Love A Bad Name

Mikä klassinen kappale soi taustalla tällähetkellä pyörivässä saunalahden mainoksessa? Oon kuullu tuon kyllä monestikkin, mutta nyt ei tuu nimeä mieleen.

python sanoi:
Onkos kylie Minoguella sellaista kappaletta olemassa kuin falling?

Khyllä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom