Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mikä mahtaa olla se biisi ja bändi joka soi nelosella Chapelles (en tiedä menikö toi ohjelman nimi nyt oikein) shown puffissa? Kuulostaa joltain brittipopilta.

Ne jotka on katsonu the contender sarjaa, ni mikäs räppibiisi soi siinä kun joukkueet saapuu kisapaikalle?

Sanat menee siinä kohassa jotenkin näin. "My crew is all (fight up?), you better just wise up, everybody got... "

Tietääkö kukaan näiden vihjeiden perusteella?

Mikäs se oli sellainen rallattelubiisi, jossa kertosäkeessä hoilataan "Juon, juon, minä poika juon, minä tykkään olla kännissä.."?

hyrre sanoi:
Mikäs se oli sellainen rallattelubiisi, jossa kertosäkeessä hoilataan "Juon, juon, minä poika juon, minä tykkään olla kännissä.."?
Freud Marx Engel & Jung: Juomalaulu

Miä biisi soi Paha maa elokuvassa, ainakin dvd:llä siinä alussa valikon ollessa ruudussa?
Semmoinen pianon pimputus se on. Koitin katella elokuvan lopputeksteistä biisit ja googletella, mutta ei ainakaan vielä selvinnyt biisi.

Jallis sanoi:
Äsken kolmoselta tulleessa Todistettavasti Syyllinen- sarjassa soi sellaista 80-luvun jenkkirokkia vissiin jotain John Cougar Mellencampia. Tunnistiko kukaan kappaletta, joka soi kohtauksessa, jossa tehtaallaluvattiin, ettei potkuja tule. Siinä oli sellainen siisti bassoriffi.

Oisko Wild Nights? En nähnyt, mutta muistaakseni siinä ainakin on bassoriffiä alussa...

http://getsome.org/guitar/olga/main/m/mellencamp_john/wild_nights.crd

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jaa, saattoi olla tuo. Helvetin16, kun en millään muista mitä siinä laulettiin. Minkähän nimiseltä levyltä se Wild Nights löytyy?

kappale

Jep,nyt tulee paha :)
Choos withaut juu(naisen laulua,kuulunut kai joskus telkkari mainoksessa),soi enerzillä 4 minsaa sitten...ei mikään uusi biisi.Sanoja en muista ku ton choos with aut juu,amating traiii choos vith aut juu... :D
Paha paha näitten mun söperrysten perusteella,mut jos joku tuntee ton ni esittäjä-biisin nimi´,kiitus

Markku sanoi:
Mikä biisi soi uuden Idolsin mainoksessa? Olis ihan hyvää salimusaa...

Noita idols mainoksia oon ite ainaki nähny aika paljon, mutta veikkaisin että meinaat semmosta rokki-biisiä?

Guns N Roses - Welcome To The Jungle

python sanoi:
Jep,nyt tulee paha :)
Choos withaut juu(naisen laulua,kuulunut kai joskus telkkari mainoksessa),soi enerzillä 4 minsaa sitten...ei mikään uusi biisi.Sanoja en muista ku ton choos with aut juu,amating traiii choos vith aut juu... :D
Paha paha näitten mun söperrysten perusteella,mut jos joku tuntee ton ni esittäjä-biisin nimi´,kiitus

Ethän sä sit tarkoita Delta Goodremin Lost Without You:ta?

The Island leffan musiikit

Eli siis jos joku nähny kyseisen elokuvan (joka on muuten pirun hyvä) ja tunnistaa nuo taustallla soivat gregorian henkisen musiikin niin ilmoittaisitteko ystävällisesti artistin.

Epäilen että sama artisti tekee näitä hoilotus lauluja muihinkin elokuviin, yleensä näitä musiikkeja ilmenee lopussa ja "herkissä kohdissa"

Kiitos! :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom