julius sanoi:Tää vois olla Fintelligens - Ryhmä-f
Niinhän se olikin, kiitoksia vaan että noinkin epäselvillä ohjeilla hokasit tuon kappaleen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
julius sanoi:Tää vois olla Fintelligens - Ryhmä-f
Freud Marx Engel & Jung: Juomalauluhyrre sanoi:Mikäs se oli sellainen rallattelubiisi, jossa kertosäkeessä hoilataan "Juon, juon, minä poika juon, minä tykkään olla kännissä.."?
Colin sanoi:Sanat menee siinä kohassa jotenkin näin. "My crew is all (fight up?), you better just wise up, everybody got... "
Jallis sanoi:Äsken kolmoselta tulleessa Todistettavasti Syyllinen- sarjassa soi sellaista 80-luvun jenkkirokkia vissiin jotain John Cougar Mellencampia. Tunnistiko kukaan kappaletta, joka soi kohtauksessa, jossa tehtaallaluvattiin, ettei potkuja tule. Siinä oli sellainen siisti bassoriffi.
Jallis sanoi:Jaa, saattoi olla tuo. Helvetin16, kun en millään muista mitä siinä laulettiin. Minkähän nimiseltä levyltä se Wild Nights löytyy?
Markku sanoi:Mikä biisi soi uuden Idolsin mainoksessa? Olis ihan hyvää salimusaa...
python sanoi:Jep,nyt tulee paha
Choos withaut juu(naisen laulua,kuulunut kai joskus telkkari mainoksessa),soi enerzillä 4 minsaa sitten...ei mikään uusi biisi.Sanoja en muista ku ton choos with aut juu,amating traiii choos vith aut juu... :D
Paha paha näitten mun söperrysten perusteella,mut jos joku tuntee ton ni esittäjä-biisin nimi´,kiitus
Siis veikkaus osui oikeaan? Hyvä juttu. :thumbs:python sanoi:Kiitti merzi! Oot paras :haart: