Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mikä biisi soi tv5:n Bad Teacher leffan mainoksessa? Sellanen melankolinen hidas rnb veisu. Kuulostaa se mies ääni ihan neekeriltä. Olen kuullut biisin jo ala-asteella, mutta voi olla vanhempiki..

No niin mielen sopukoista löyty lisää "tietoa" tuosta biisistä / esittäjästä jota kyselin pari viestiä ylempänä. Kokoonpano oli siis mielestäni kotimainen ja sanat menivät jokseenkin näin "I wanna get physical with you. ?!Bouncer, bouncer.." Ja sitten haluaa ottaa pikkarit pois. Sävel soi päässä mutta ei sitä tänne oikein pysty siirtämään. Olikohan tää nyt sitten kolmen pisteen vihje?! :D

No niin mielen sopukoista löyty lisää "tietoa" tuosta biisistä / esittäjästä jota kyselin pari viestiä ylempänä. Kokoonpano oli siis mielestäni kotimainen ja sanat menivät jokseenkin näin "I wanna get physical with you. ?!Bouncer, bouncer.." Ja sitten haluaa ottaa pikkarit pois. Sävel soi päässä mutta ei sitä tänne oikein pysty siirtämään. Olikohan tää nyt sitten kolmen pisteen vihje?! :D

Oisko tällanen: Ode To The Bouncer - Studio Killers

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pakkishan on täynnä metallimiehiä, nii josko tärppäis näin vähäisillä tiedoilla. Eli siis hevi biisi kyseessä, videossa oli perkeetin moinen letka moottoripyöräjengiläisiä ajelemessa ja sitä kuvattiin oikiastaan koko videon ajan. Kertosäkeestä muistan vain sanan brotherhood muistaakseni?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Salilla kuullut usein soivan metallia olevan biisin, joka alkaa semmoisella kitara "soololla, melodialla", lyriikoista muistuu jotain pieniä mahdollisia pätkiä..? "Before we get it settled..." | "for the perfect scene..." | "What are ... for, what are you ... for" | "could be your last words.."

Tärppäiskö jollain? :rock:

Salilla kuullut usein soivan metallia olevan biisin, joka alkaa semmoisella kitara "soololla, melodialla", lyriikoista muistuu jotain pieniä mahdollisia pätkiä..? "Before we get it settled..." | "for the perfect scene..." | "What are ... for, what are you ... for" | "could be your last words.."

Tärppäiskö jollain? :rock:

Mikä biisi tässä soi taustalla? Olen varmasti kuullut biisin useita kertoja, mutta nyt on vaan pää niin jumissa ettei millään leikkaa.

Mikä biisi tässä soi taustalla? Olen varmasti kuullut biisin useita kertoja, mutta nyt on vaan pää niin jumissa ettei millään leikkaa.

Thousand Foot Krutch on artisti, biisin nimi ei tule mieleen vaikka olen sen miljoona kertaa kuunnellut :/

Thousand Foot Krutch on artisti, biisin nimi ei tule mieleen vaikka olen sen miljoona kertaa kuunnellut :/

Tää jäi häiritsemään mua, joten päätin etsiä kyseisen biisin. Ja eihän se artisti ollutkaan TFK, vaan Volbeat! Still Counting on biisin nimi. Sori että huijasin ekaks :rolleyes:

^No sehän se. Radio Rockilla kyseistä biisiä renkutettiin aikoinaan 4-5 kertaa työpäivän aikana ja siksihän se tutulta kuulosti.

Tänks, ja saat anteeksi.

Meikäpä heittää taas vaihteeksi ihan vitummoista kapulaa rattaisiin:

Kuulin joskus ajat ajat ajat sitten sellasta metallipainotteista räiskettä, vähän niinku Guano Apes, ja laulaja oli nainen, ja laulokin ihan ku Guano apesin laulaja, ja ainoa fraasi mistä sain kiini oli jotain "Lucifer's Bride" tai pride tai ride tai wife wtf. Vituttaa armottomasti kun en kysynyt että mikä lätty/bändi/biisi oli kyseessä, en ole löytänyt millään lyriikkahauilla tai millään. Se oli sellasta aika raastavaa mollipainotteista vaikeroivaa venytystä se biisi, ja uppos kyllä ihan satanolla. Tai sit aika kullittaa muistot.

Miten ois?

Suositut

Back
Ylös Bottom