Mikä biisi soi tv5:n Bad Teacher leffan mainoksessa? Sellanen melankolinen hidas rnb veisu. Kuulostaa se mies ääni ihan neekeriltä. Olen kuullut biisin jo ala-asteella, mutta voi olla vanhempiki..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä biisi soi tv5:n Bad Teacher leffan mainoksessa? Sellanen melankolinen hidas rnb veisu. Kuulostaa se mies ääni ihan neekeriltä. Olen kuullut biisin jo ala-asteella, mutta voi olla vanhempiki..
No niin mielen sopukoista löyty lisää "tietoa" tuosta biisistä / esittäjästä jota kyselin pari viestiä ylempänä. Kokoonpano oli siis mielestäni kotimainen ja sanat menivät jokseenkin näin "I wanna get physical with you. ?!Bouncer, bouncer.." Ja sitten haluaa ottaa pikkarit pois. Sävel soi päässä mutta ei sitä tänne oikein pysty siirtämään. Olikohan tää nyt sitten kolmen pisteen vihje?! :D
No niin mielen sopukoista löyty lisää "tietoa" tuosta biisistä / esittäjästä jota kyselin pari viestiä ylempänä. Kokoonpano oli siis mielestäni kotimainen ja sanat menivät jokseenkin näin "I wanna get physical with you. ?!Bouncer, bouncer.." Ja sitten haluaa ottaa pikkarit pois. Sävel soi päässä mutta ei sitä tänne oikein pysty siirtämään. Olikohan tää nyt sitten kolmen pisteen vihje?! :D
"Mun sali on mun toinen kotini sillä siitä ei saa tarpeeksi..."
Lyriikoilla olen yrittänyt hakea, mutta ei löydy millään.
Kiitän jo etukäteen
Salilla kuullut usein soivan metallia olevan biisin, joka alkaa semmoisella kitara "soololla, melodialla", lyriikoista muistuu jotain pieniä mahdollisia pätkiä..? "Before we get it settled..." | "for the perfect scene..." | "What are ... for, what are you ... for" | "could be your last words.."
Tärppäiskö jollain?
Mikä biisi tässä soi taustalla? Olen varmasti kuullut biisin useita kertoja, mutta nyt on vaan pää niin jumissa ettei millään leikkaa.
Thousand Foot Krutch on artisti, biisin nimi ei tule mieleen vaikka olen sen miljoona kertaa kuunnellut :/