Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Oon vajaan viikon ettiny yhtä biisiä. Ois pitäny heti kysyä täällä. Sen takia en oo kysyny ku ei voi olla kovin vaikia löydettäväksi mutta en vaan löydä, Spotifysta oon ettiny vaan ei oikein tärppää. Kuulin spotifyn yhessä mainoksessakin tuosta pätkän... Sanat menee jotenkin näin: "this night is the night" ja "my heart is your" jossen ihan väärin muista. Nuilla sanoilla löytyy googlesta miljoona biisiä :) Luonnollisesti poppibiisi ja tuskin kovin vanha kun silloin tällöin soi radiossa. Ja kyllä, oisin katsonut radioiden soittolistalta jos ois hajua kanavasta ja ajasta.

Oon vajaan viikon ettiny yhtä biisiä. Ois pitäny heti kysyä täällä. Sen takia en oo kysyny ku ei voi olla kovin vaikia löydettäväksi mutta en vaan löydä, Spotifysta oon ettiny vaan ei oikein tärppää. Kuulin spotifyn yhessä mainoksessakin tuosta pätkän... Sanat menee jotenkin näin: "this night is the night" ja "my heart is your" jossen ihan väärin muista. Nuilla sanoilla löytyy googlesta miljoona biisiä :) Luonnollisesti poppibiisi ja tuskin kovin vanha kun silloin tällöin soi radiossa. Ja kyllä, oisin katsonut radioiden soittolistalta jos ois hajua kanavasta ja ajasta.

Mulle tulee tosta nopeesti mieleen vain tämä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kenties huonoin kuvaus ikinä, mutta pakko yrittää..

Eli muutaman kerran kuullu treenatessa tällasen

Metallia kai jonkinsorttista, mies laulaa ja kertosäkeessä (vai liekö muulloinkin) myös nainen.

Äkkiä kuunneltuna vois mennä vaikka Within Temptationista ym. mutta ei niin "mahtipontista" eikä niin hieno ääni naisella mutta silti...

Sanoja mitä erottui mielestäni oli dream, misery ja sinners. Voin olla väärässäkin.

Taitaa olla mahdoton tehtävä :D Mutta erittäin hieno kappale ja catchy kertosäe, siinä kertosäkeessä nimeenomaan tuo nainen laulaa, melko nopeatempoisesti. Aivan ehana biisi.

Kenties huonoin kuvaus ikinä, mutta pakko yrittää..

Eli muutaman kerran kuullu treenatessa tällasen

Metallia kai jonkinsorttista, mies laulaa ja kertosäkeessä (vai liekö muulloinkin) myös nainen.

Äkkiä kuunneltuna vois mennä vaikka Within Temptationista ym. mutta ei niin "mahtipontista" eikä niin hieno ääni naisella mutta silti...

Sanoja mitä erottui mielestäni oli dream, misery ja sinners. Voin olla väärässäkin.

Taitaa olla mahdoton tehtävä :D Mutta erittäin hieno kappale ja catchy kertosäe, siinä kertosäkeessä nimeenomaan tuo nainen laulaa, melko nopeatempoisesti. Aivan ehana biisi.

heitän arvalla

tai

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voi Luoja, pyörryin kun tajusin että se on mahdollisesti tuo. Kuulosta turhan kovasti siltä. En oo 100% varma mutta tyydyn tuohon toistaiseksi kunnes toisin todistan. Kiitän osaamisestanne jälleen.

Monta samankaltaiselta kuulostavaa biisiä kuunneltuani uskon löytäneeni etsimäni biisin. Osoittautui hyväksi kesärenkutukseksi ja voin vain todeta että "huh luojan kiitos etsimäni biisi ei ollut Johanna Siekkisen biisi..."

ADELEN - BOMBO (OFFICIAL VIDEO) - YouTube

heitän arvalla

My God.... Oikein meni. Tuhat internettiä ja virtuaali septimiä teille, herra! En tiedä miten tuosta mun paskasta kuvauksesta osasit noin hyvin heittää :D

Tietäiskö joku semmoista house/big room biisiä missä ennen droppia kuuluu korkealla äänellä (luultavasti muokatulla miesäänellä) sanat "Aw yeeah!" tai "Oh Yeeah!" tms. Koitin youtubettaa/googlettaa noita sanoja eikä löytynyt oikeaa biisiä.

Tieston ja Showtekin Hell Yeah osui aika lähelle mutta ei ollut kuitenkaan se.

Sori vähäisestä infosta.

tää nyt on ihan vitun kaukaa haettua. Soinut mm. ylex:llä viimeaikoina ja joissakin videoissa taustamusana.

"somebody wants it, somebody wants to beeeeee".

En muista muuta, ja tuokin voi olla ihan vitun väärin kuultu :D

Nyt on paha rasti. Onko hajuukaan mikä tuolla taustalla soipi? Sille joka osaa sanoa, tarjoan Pattayalla short timen oman valinnan mukaisen gogo -tanssijan kanssa, olettaen, että satutaan mestoille samaan aikaan.

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom