Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
mikä piano pimputus soi siinä pantene pro-v mainoksessa..?? olisko jostain elokuvasta ku kuulostaa penteleen tutulta..... tai siis lähinnä se elokuva kiinnostaa =)

Hämmer sanoi:
tuli totaalinen black outti... Mikä hitto on se ruottalainen (?) bändi, joka soittaa sitä kasarirokilta kuulostavaa rokkia. Ei bacyard babies, vaan se toinen. Niillä on se biisi "the kids of the underground...". City ainakin soittaa tuota.

Ruottin sukuisuudesta en mitään mene sanomaan mutta toi "kids of the underground" parsi soi Crashdiet - Riot in everyone biisissä. Ja City ainakin soittaa tuota.

Dragon sanoi:
Haussa suomirap-biisi.

kertosäe menee tähän tyyliin:
"- Tarttis pestä pyykit
- Ei pysty
- Tarttis tiskata
- Ei pysty
- Pitäis siivota kämppä
- Ei pysty"

oiskohan tuo Skandaali: ei pysty

Toivottavasti kuvaus ei ole liian heikko, sillä tämä biisi on pakko saada.
Biisi on 80-luvulta, itse asiassa tämä taitaa olla juuri niitä kuuluisimpia kasari-limudisko-biisejä. Tässä laulaa nainen/naiset, ja siinä on helvetin tarttuva kertsi.

Bändin nimi on joku?-sisters, eli nimessä on lopussa sisters.

Allah sanoi:
Toivottavasti kuvaus ei ole liian heikko, sillä tämä biisi on pakko saada.
Biisi on 80-luvulta, itse asiassa tämä taitaa olla juuri niitä kuuluisimpia kasari-limudisko-biisejä. Tässä laulaa nainen/naiset, ja siinä on helvetin tarttuva kertsi.

Bändin nimi on joku?-sisters, eli nimessä on lopussa sisters.
Pointer Sisters: I'm So Excited

Kiitos, kappale oli juuri tuo mainitsemasi.

Millä nimellä voisin löytää sen O.C:n tunnarista miksatun version?

MerZi sanoi:
Millä nimellä voisin löytää sen O.C:n tunnarista miksatun version?
California on sen biisin nimi.. Jos se on joku eri mikaus, niin luonnollisesti se lukee ton nimen perässä...

Accord sanoi:
California on sen biisin nimi.. Jos se on joku eri mikaus, niin luonnollisesti se lukee ton nimen perässä...

No kyllähän minä nyt tuon tiesin ja mulla onkin se alkuperäinen. Itse asiassa löysin itse itselleni vastauksen kun vähän googletin. Muistin, että kyseinen biisi soi "Play it again"-kokoelman mainoksessa ja siellähän se oli: "California c.o club oriented". Hyvä minä ;) Tumpelo suorastaan ylitti itsensä...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mikä on sen biisin nimi mikä soi radiossa ( ainakin kissillä), jossa on semmoista kuoro tyyppistä (räp)-laulua ja välillä kuuluu jotain lasten laulua/meteliä. Jossain kohtaa laulettiin ainakin "I'm so sorry"tjsp.

masantti sanoi:
Mikä on sen biisin nimi mikä soi radiossa ( ainakin kissillä), jossa on semmoista kuoro tyyppistä (räp)-laulua ja välillä kuuluu jotain lasten laulua/meteliä. Jossain kohtaa laulettiin ainakin "I'm so sorry"tjsp.

Akon - Lonely?
Siinä tosin lauletaan I'm so lonely. Mutta onpahan ainakin natiaista taustalla :D

Koitetaan paikkoa.
Pari sivua taaksepäin postissa 511 saattais sitten olla ratkaisu?
Samantyyppistä veisua haettiin, ehdotus oli JEM - They.

Oldrich sanoi:
Koitetaan paikkoa.
Pari sivua taaksepäin postissa 511 saattais sitten olla ratkaisu?
Samantyyppistä veisua haettiin, ehdotus oli JEM - They.
Sepä se, kiitän ja kumarran. :worship:

unreal sanoi:
Radio Cityllä soi vähän aikaa sitten. Varmaan joku uusi biisi.
Nainen laulaa rock steady tai rock sity tai jotain sinne päin.
Bändin nimi taitaa olla jotain .....diamond tai sitten ei. :D

Löytyipäs. Amy Diamond - What's in it for me
Ei se nyt loppupeleissä ollutkaan niin hyvä kappale.

ilmeisesti nate dogin biisi, mutta mikä sen virallinen nimi on jossa lauletaan jotain tällaista: ive got fife on it..........

Telkussa oli joskus volvomainos, ja siinä taustalla aika mahtavan kuulonen kitaranvinguttelukohta. Mikähän mahtais olla kyseinen biisi?

ARGH. En löydä mistään Step Into Liquid leffassa ollutta biisiä: bändi on Sonny Bones, ja biisin nimi Greatness. Ihan sama onko DC:ssä, torrenttina, tai jollain levyllä. Haluun tuon biisin/koko levyn käsiini. :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom