Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä ihmeen biisi alkaa http://youtu.be/oIao62kg7Wk?t=4m40s kohdassa? Kiitos etukäteen :whip:
Tuore rokkibiisi, joka esim. radio rockilla pyörii.. Mieslaulaja, lopussa pitkä säkkipilliosio.
Soi tuo pirun biisi päässä, mutta ei muista mitään sanoja :face:
Kiitos etukäteen!
The Hives - Try It Again
Tuossa oli ennen sitä toisen biisin "alku" jota meinasin ;)
Se on joko tehty lyhyeksi introksi leffaan tai sitten biisi jää kesken kun Hivesin biisi alkaa
njietro;2126368 elokuussa 2008 sanoi:Kysyn taas kahden vuoden tauon jälkeen täältä kun viimeks ei vastausta tullut että:
8v sitten soi koulutaksissa aivan loistobiisi, jota en oo tähän päivään mennessä selvittäny. Sanatkin osaan vielä jotenkin:
"Kädet hyväilee kylkiäs pippelin, boonukset nousee ja itsevarmuus vähin erin. Kiirettä ei ole tyhjään asuntoon, tyhjään sänkyyn nukkumaan sikiöasentoon. Mä rakastin sun silmiäs mutten enää näe niitä. Ja mä teeskentelen etten välitä siitä....." Ton verran muistelisin sanoja. Mikä biisi ja mistä saisin?
Jos ton biisin nimen joku pystyy mulle kertoon niin se on tän thredin kovin tyyppi. Jos joku pystyy vielä kertoon mistä sen biisin löytäis vuonna 2008 niin sanat ei riitä kertoon sitä ihailun määrää jota täältä saa osakseen. Haluan kuulla ton biisin. 85% nostalgian ja 15% itse musiikin tähden.
Sellainen biisi jossa mies laulaja laulaa jotenkin näin:
i never Didididi for you, i never dumdumdumdum i love you! ja tuon i love toi tulee silleen "tunne pohjalta" kovalla äänellä.. en muista menikö aluks nuo sanat ees oikein.. mutta tuo on kummiski sellanen melko rauhallinen biisi.. halp äni van?
Sori en pysty kuvailemaan tarkemmin, mutta ylexillä torstaina tuli biisi, jossa akka lauloi. Kuulosti vähä Janis Joplinilta. Nimenkin kuulin mutta se oli joku arabinimi niin ei jäänyt päähän. Any ideas?
Osaako joku sanoa mikä on sellainen kappale, jossa lauletaan kertosäkeessä tyyliin jotain "turn to water". kappale on hidas ja kaunis minun mielestäni. kappale tuli eilen 10 aikaan, ehkä radio novalta tai joltain ylen kanavalta.
Se ei valitettavasti ollut tuo, kiitos joka tapauksessa.
Toi toinen biisi ois hakusessa alkaa jostain 0:22 kohdasta