Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei ole, biisi sisältää ihan lyrikkaakin ja tausta "laulu" menee täsmälleen noin kuin kirjoitin, eikä melkein. :D Jokainen on varmasti kuullut tuota biisiä lähes kyllästymiseen asti, joten luulen sen olevan melko helposti tunnistettavissa. Million Voiceshan menee e-e-e-e-e, a-a-a-a-a, na-na-na-na-na eikä e-e-e-eh, e-e, e-eh-UH!

Tuore rokkibiisi, joka esim. radio rockilla pyörii.. Mieslaulaja, lopussa pitkä säkkipilliosio.

Soi tuo pirun biisi päässä, mutta ei muista mitään sanoja :face:

Kiitos etukäteen!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sellainen biisi jossa mies laulaja laulaa jotenkin näin:
i never Didididi for you, i never dumdumdumdum i love you! ja tuon i love toi tulee silleen "tunne pohjalta" kovalla äänellä.. en muista menikö aluks nuo sanat ees oikein.. mutta tuo on kummiski sellanen melko rauhallinen biisi.. halp äni van?

Voi justus sentään, on turvauduttava teiän apuun, ku ei omat stalkkerointitaidot meinaa enää riittää. :D Eilen baarissa soi ja näkyi screeniltä joku vanha trance/dance-biisi, joiden lyriikoista hädin tuskin muistan sanat "strange/weird people on the street/in the city", tai vastaavaa. Musavideo oli erikoinen, se oli yleissävyltään vihreä (taustalla jotain maisemaa) ja siinä oli kummallisia olioita joiden käsistä ja jaloista kasvoi pitkiä puiden oksia ja ne heilutteli raajojaan. Siinä oli myös jotain puunrungoilla tms. lenteleviä hahmoja, eli se video oli aika omalaatuinen. Jotain ysärikamaa uskoisin sen olevan, koska biisin melodia oli kuitenki tuttu. Suurkiitokset jos joku osaa jotain vinkata! :) Vaivaa ihan hulluna jos ei saa selville. :D

Joko maailman kovin biisitietäjä löytyisi täältä?

njietro;2126368 elokuussa 2008 sanoi:
Kysyn taas kahden vuoden tauon jälkeen täältä kun viimeks ei vastausta tullut että:

8v sitten soi koulutaksissa aivan loistobiisi, jota en oo tähän päivään mennessä selvittäny. Sanatkin osaan vielä jotenkin:

"Kädet hyväilee kylkiäs pippelin, boonukset nousee ja itsevarmuus vähin erin. Kiirettä ei ole tyhjään asuntoon, tyhjään sänkyyn nukkumaan sikiöasentoon. Mä rakastin sun silmiäs mutten enää näe niitä. Ja mä teeskentelen etten välitä siitä....." Ton verran muistelisin sanoja. Mikä biisi ja mistä saisin?

Jos ton biisin nimen joku pystyy mulle kertoon niin se on tän thredin kovin tyyppi. Jos joku pystyy vielä kertoon mistä sen biisin löytäis vuonna 2008 niin sanat ei riitä kertoon sitä ihailun määrää jota täältä saa osakseen. Haluan kuulla ton biisin. 85% nostalgian ja 15% itse musiikin tähden.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sellainen biisi jossa mies laulaja laulaa jotenkin näin:
i never Didididi for you, i never dumdumdumdum i love you! ja tuon i love toi tulee silleen "tunne pohjalta" kovalla äänellä.. en muista menikö aluks nuo sanat ees oikein.. mutta tuo on kummiski sellanen melko rauhallinen biisi.. halp äni van?

tuli tuossa mieleen että kuulostaa vähän george michaelilta mutta en ole löytäny siltä kyseistä biisiä

Sori en pysty kuvailemaan tarkemmin, mutta ylexillä torstaina tuli biisi, jossa akka lauloi. Kuulosti vähä Janis Joplinilta. Nimenkin kuulin mutta se oli joku arabinimi niin ei jäänyt päähän. Any ideas?

Sori en pysty kuvailemaan tarkemmin, mutta ylexillä torstaina tuli biisi, jossa akka lauloi. Kuulosti vähä Janis Joplinilta. Nimenkin kuulin mutta se oli joku arabinimi niin ei jäänyt päähän. Any ideas?

Heitetään tällainen. Ei tosin ole akka (voisi ehkä erehtyä?), mutta arabinimi ja Joplinin tyylinen laulu löytyy, sekä soi ylex:llä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jamie oliverin mainoksessa. Sen uusi ohjelma joka alkaa AVAlta, siinä mainoksessa soivaa biisiä haetaan...
Kuulostaa melkei joltai briteiltä jotka laulaa siinä!.?

Osaako joku sanoa mikä on sellainen kappale, jossa lauletaan kertosäkeessä tyyliin jotain "turn to water". kappale on hidas ja kaunis minun mielestäni. kappale tuli eilen 10 aikaan, ehkä radio novalta tai joltain ylen kanavalta.

Suositut

Back
Ylös Bottom