Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status quon biisi. Biisi alkaa kitarariffillä joka menee

Tintiti-ti-ti-ti-ti-ti-tintiti-ti-ti-ti-ti-ti-tintiti-ti-ti-ti-ti-ti

Jos tämän joku löytää niin lupaan olla hyvä ihminen seuraavan viikon :D
En ole edes 100% varma onko tuo Status Quon biisi, mutta vahvasti niin muistelen. Etsiskelin youtubesta mutta en löytänyt kirveelläkään.

Tuo alun efekti, missä tuo on ollut? Joku vanha rap-biisi tulee mieleen, mutta ei mitään muistikuvaa, että missä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eilen illalla soi NRJ:llä joskus ysin jälkeen She's a maniac (on the dancefloor) -biisistä joku vauhdikkaampi uusi versio. Yritin kaivella NRJ:n sivuilta ja tonkia Youtubea, mutta ei löydy tätä uutta esittäjää. Oli muuten kohtuullisen kovaa jalan alle menevä tanssikipale.

Eilen tuli NRJ:ltä ensimmäistä kertaa, ainakin juontajan mukaan. Äänessä oli mies ja nainen, hoilasivat espanjaksi(?) Jotakin me gustaa sun muita perus sanoja sieltä tuli, tanssibiisi. Vinkkejä? Joskus päivällä soi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mistä tämä alku on? Vai onko noiden oma? Tulee aina mieleen titanic tai joku muu vastaava.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eilen tuli NRJ:ltä ensimmäistä kertaa, ainakin juontajan mukaan. Äänessä oli mies ja nainen, hoilasivat espanjaksi(?) Jotakin me gustaa sun muita perus sanoja sieltä tuli, tanssibiisi. Vinkkejä? Joskus päivällä soi.

Mä tiän mitä tarkotat, mut en itekkää tiä kuka sen vetää. Kaveri siitä just puhu et soi niitte zumbatunnilla, mut eipä sekää tienny kenen se on. Kai se kohta on "isokin" hitti ja alkaa soimaa radios useemmi.

Mistä tämä alku on? Vai onko noiden oma? Tulee aina mieleen titanic tai joku muu vastaava.

Mäkin oon käsittäny et on ihan noitten.

Viimeksi muokattu:
Joku muu varmaa keksii paljon ennen mua mutta osaisin ehkä auttaa jos tietäisin miltä radiokanavalta kuulit.

Radio Megalta kuulin. Tai ainakin luulen että kuulin, kuitenkin melko varma että kuulin :) Oon yrittänyt ettiä soittolistalta vaan ei meinaa millään löytyä. Kö en muista mihin aikaan yöstä kuulin sen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom