Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
NRJ kanavalla soi tänään n.20:30 joku dubstep-biisi. Soittolistoihin ei joistain syystä päivittynyt (ylläri). Jos joku tietää niin olen myyty :)

NRJ kanavalla soi tänään n.20:30 joku dubstep-biisi. Soittolistoihin ei joistain syystä päivittynyt (ylläri). Jos joku tietää niin olen myyty :)

Eipä tullu kuunneltua juuri tuolloin, mutta tää ainaki soinu NRJ:llä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mikäs espanjankielinen (?) biisi on viime aikoina soinu radioissa?
akka hoilaa jotain viva la fiestaa tjtn

kitoos

Kuten tuossa jo j0ntus mainitsi niin Loca People- What The Fuck ja jos voin sanoa niin ehkä paskin tänä kesänä kuulemani kappale.
Mä en tajua miks helvetissä nyt kesällä joka jumalan tusinabiisiin on pitäny tunkea tommonen samanlainen saatanan hermostuttava biitti?!?! Tarpeeks kauan ku kuuntelis ni sais varmana jonku kohtauksen..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt olisi haussa joku melko tarttuva ja yleinen ilmeisestikin iskelmä-biisi, jonka kertosäkeessä tai ennen sitä lauletaan "voiko tuntea mies tämän rakka-uden?" tai jtn vastaavaa. Googlettaa olen yrittänyt mutta tuloksetta.

Missä tämä biisin on soinut? radiossa, kanava? Tulee iskelmää kuunneltua ja jäi itteäkin vaivaamaan.

Kyllä tätä on radiossakin soitettu, varmaan todennäköisimmin ihan iskelmällä. Tosin voi olla että tämä on tango, sillä muistan hämärästi että joku olisi laulanut tämän jossakin vaiheessa tangokuninkuuskilpailuja.

Biisi ei ole mikään klassikko, vaan oikeastaan melko tuore, mutta suosittu. Yllätyin, kun en noita sanoja hakemalla löytänyt tuota googlesta tai youtubesta jo minuutin sisällä. Olen aivan varma, että ainakin puolet tähän ketjuun vastanneista ovat tuon kappaleen itsekin kuulleet, joten nyt niitä vastauksia!

Tulee taas tällainen "helppo":

Eli viime keväänä soi ko. kappale mun mielestä ainakin radio rockilla kohtuullisen useasti. Sellainen hieman within tempetation tyylinen rokkikappale, jossa lauleskeli sekä mies että nainen. Kertosäe oli perinteisesti hyvin menevä ja helposti mieleentarttuva.

Siinähän se. Kieltämättä en olis uskonu että joku tunnistaa. Kiitos ja lämmin käsi :)

Tämänhetken teinimassa-jonnemusiikin jumalan, Skrillexin ehkä suosituinta ja eniten soitettua biisiä et uskonut kenenkään tunnistavan? Mitäs helsvettiä tämä on? Elätkö jossakin paikassa jossa ei ole energiajuomia ja/tai jonneja? Jos elät, niin kerro toki että voin muuttaa sinne.

Jees hyvä minä +1.

Ite kuuntelin Skrillexin kun se pukkas sen yhen albuminsa ulos, oisko ollut joskus viime talvena. Silloin kaverina oli täällä Suomessa ainakin aika tuntematonta. Harmi kun nyt on saanut niin paljon epäsuosiota täällä Suomessa juuri siitä syystä kun nää toivottamat nuoret sitä kuuntelee. Mun mielestä Skrillex on hyvä artisti ja tehnyt hyviä koukuttavia biisejä. Just tollasta kunnon tykitystä mitä en oo oikeestan kuullut muilta esittäjiltä ennen.

Suht kevyttä metallia jossa on menevä tempo ja vähän folkkiaineksia taustalla. Naislaulaja joka joikuu (vähän kuin Björk) ja lauleskelee jotakin biisien sekaan, muttei mitenkään yhtenään. Biisi kuultu siis salilla joltain poltetulta cd:ltä. Soundista päätellen biisi on kuitenkin tän vuosituhannen puolelta. Jos joku osais edes bändiä ehdottaa, niin olisin kiitollinen - mukavaa treenimusaa kun on! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom