Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
NRJ kanavalla soi tänään n.20:30 joku dubstep-biisi. Soittolistoihin ei joistain syystä päivittynyt (ylläri). Jos joku tietää niin olen myyty
Eipä tullu kuunneltua juuri tuolloin, mutta tää ainaki soinu NRJ:llä:
Kuten tuossa jo j0ntus mainitsi niin Loca People- What The Fuck ja jos voin sanoa niin ehkä paskin tänä kesänä kuulemani kappale.mikäs espanjankielinen (?) biisi on viime aikoina soinu radioissa?
akka hoilaa jotain viva la fiestaa tjtn
Mä en tajua miks helvetissä nyt kesällä joka jumalan tusinabiisiin on pitäny tunkea tommonen samanlainen saatanan hermostuttava biitti?!?! Tarpeeks kauan ku kuuntelis ni sais varmana jonku kohtauksen..Kuten tuossa jo j0ntus mainitsi niin Loca People- What The Fuck ja jos voin sanoa niin ehkä paskin tänä kesänä kuulemani kappale.
Nyt olisi haussa joku melko tarttuva ja yleinen ilmeisestikin iskelmä-biisi, jonka kertosäkeessä tai ennen sitä lauletaan "voiko tuntea mies tämän rakka-uden?" tai jtn vastaavaa. Googlettaa olen yrittänyt mutta tuloksetta.
Tai sitten vois olla myös B.S.E. The Storm Feat. Michael Poulsen http://www.youtube.com/watch?v=DTmeV6tqG2w
Siinähän se. Kieltämättä en olis uskonu että joku tunnistaa. Kiitos ja lämmin käsi