Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mikä on se biisi joka soi mm-kisahallissa just enne ku kiekko tippuu jäähän? Sellain tididimm, tididimm -rimputus?! Oon kuullu ko. biisin aiemminki ulkomailla mut en oo onnistunu löytämään sitä mistään. :/ Muistaakseni biisissä ei siis lauleta mitään..

Mikä on se biisi joka soi mm-kisahallissa just enne ku kiekko tippuu jäähän? Sellain tididimm, tididimm -rimputus?! Oon kuullu ko. biisin aiemminki ulkomailla mut en oo onnistunu löytämään sitä mistään. :/ Muistaakseni biisissä ei siis lauleta mitään..

Olisko tää: http://www.youtube.com/watch?v=CR8logunPzQ? Tätä on soitettu ainakin muutamaan kertaan Tsekki-Ruotsi pelissä

Mikä on se biisi joka soi NRJ:llä, Joku ulkomaalainen mies laulaa vähän räppityyliin tai muuhun ja välillä tulee aina show must go on -biisistä kertsi ?

Tämä on aika vaikea pala. Biisi, jonka jossain live-versiossa alku menee tyyliin "Do you want me to sing about drugs? *cheers* -First of all i don't know shit about drugs but i just feel like to sing about it" muuta en sitten tiedäkkään :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Felguk - 2nite

Vähän lisävinkkiä vois antaa genrestä tai ihan mistä vaan biisiin liittyvästä, tuo pätkä sanoja saattaa olla useemmankin kun yhen biisin sanoissa.
Ööö kuullosti hieman suomalaiselta (en 100 varma) kertosäkeen ensimmäinen lause tuo i want you know i love you. genrestä paha sanoo mitää, kun kuulin viimesen kertosäkeen huoltoasemalla ja enää ei oikein muista. Ehkä vähän sunrise avenue tyylistä?

Mun paras ehdotus so far on bäkkäreiden Just Want You To Know, ei osu sanat, mutta vois soida radiossa ja näin muuten. Jotenki en usko että Cindy Walker, joka wikipedian mukaan on keskittynyt country-musiikkiín ja kuollut reilut viisi vuotta sitten 87-vuotiaana olis tuon takana :D
Biisin yli 50v ikä voi myös olla syy että sitä ei löydy mistään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom