Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
joku niga-räp biisi missä vissiin alussa tulee jotain tyyliin "let me tell you what real niggas do." On mulla koneella mut paha mennä 25k joukosta ettimään ja ei googlaamalla löydy..

joku niga-räp biisi missä vissiin alussa tulee jotain tyyliin "let me tell you what real niggas do." On mulla koneella mut paha mennä 25k joukosta ettimään ja ei googlaamalla löydy..

Bonecrusher - Sounds the Horns

Nyt on vaikea kun en itsekään tiedä kuulinko baarissa Joe Bonamassa - The Ballad Of John Henry kappaleen, vai onko olemassa joku hyvin saman tyylinen kipale rosoisilla kitaroilla ja lauluineen, mutta selkeästi nopeampi tempoisempi kuitenkin? Yksinkertainen ja napakka blues/rock riffi oli myös.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mua on kauan vaivannut se, et mikä sellasen biisin nimi on missä hoetaan koko aika jotain: "...It's a new celebration...". Siinä laulaa joku mies ja hokee koko biisin ajan tota samaa(voi olla, että olen kuullut väärin ja kyseessä ei olekkaan sana "celebration", mutta siltä se kuulostaa!). Biisi on sellainen kivan vauhdikas, mutta tosiaan todella yksitoikkoinen. Googlesta ja youtubesta olen hakenut kasapäin tuolla nimiyhdistelmällä biisejä, mutta en kyllä löydä sitä biisiä mitä tarkoitan. Toi on viel ihan äärettömän hyvä biisi^^ Kuulin ton joskus viime kesänä(kyseessä paljon vanhempi biisi, ehkä 90luvun alun?) ystäväni luona ja hänellä oli joku cd soimassa jossa oli kaikenmaailman tanssimusaa. Valitettavasti kyseinen ystävä ei muista yhtään kyseistä biisiä tai saatika koko levyä:/

Piti nyt kokeilla tätäkin kautta jos joku tunnistaisi^^

Madonna - Celebration?

Ai piti olla mies :D No sitten Limp Biztik - My Generation

ÄÄÄÄÄÄ! EI EI EI!: D

Tää on turhauttavaa, ku se biisi on ihan mahtava! Siinä oikeesti joku mies hokee vaa : "It's a new celebration!!" Vois mahdollisesti joskus soida jossain Onnelan tms. tanssilattialla, vaikka en oo kyl ikinä kuullu. En oo kuullu kyseistä biisiä koskaan radiostakaan eli mikään nrj ei sitä ainakaan soita.

Mut kiitos ehdotuksista!:) Ehkä joku vielä tärppää!

Mua on kauan vaivannut se, et mikä sellasen biisin nimi on missä hoetaan koko aika jotain: "...It's a new celebration...". Siinä laulaa joku mies ja hokee koko biisin ajan tota samaa(voi olla, että olen kuullut väärin ja kyseessä ei olekkaan sana "celebration", mutta siltä se kuulostaa!). Biisi on sellainen kivan vauhdikas, mutta tosiaan todella yksitoikkoinen. Googlesta ja youtubesta olen hakenut kasapäin tuolla nimiyhdistelmällä biisejä, mutta en kyllä löydä sitä biisiä mitä tarkoitan. Toi on viel ihan äärettömän hyvä biisi^^ Kuulin ton joskus viime kesänä(kyseessä paljon vanhempi biisi, ehkä 90luvun alun?) ystäväni luona ja hänellä oli joku cd soimassa jossa oli kaikenmaailman tanssimusaa. Valitettavasti kyseinen ystävä ei muista yhtään kyseistä biisiä tai saatika koko levyä:/

Piti nyt kokeilla tätäkin kautta jos joku tunnistaisi^^

tämä?
http://www.youtube.com/watch?v=m_qf7sLnPFA

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom