- Ikä
- 37
Egee 87 sanoi:Missa apulannan biisissä lauletaan jotenki näin et "mä teen ihan mitä vaan, mä teen ihan milloin vaan.." tms.??
joo löyty :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Egee 87 sanoi:Missa apulannan biisissä lauletaan jotenki näin et "mä teen ihan mitä vaan, mä teen ihan milloin vaan.." tms.??
ylikuhat sanoi:Mikä on suomalainen hevibändi ja biisi, jossa kertosäkeessä on tää lastenlaulusta tuttu "joka ilta kun lamppu sammuu, ja saapuu oikea yö..."?
jambo sanoi:Tässä pähkinä: jossain netin hasardi videolla on taustalla raskaampaa musaa ja kertosäkeessä toistuu "let the body´s hit the floor". Bändi ja kappale?
Natu79 sanoi:Nyt hajoaa pää. Joten nostan kysymykseni jälleen raskaan rokin ystävien nähtäväksi.
Eli: Mikähän biisi jyrähti kauan sitten nelosen World Cup- mainoksien taustalla?
Kun se sälli hehkutti että "maailman - parasta - lätkää... nelosella" Ja sitten taustalla soi se biisi, jonka toivoisi soivan kyykkypäivänä nappikuulokkeistakin.
Ei sanoja, vaan rujoa runttausta skittalla ja rummuilla... Helkkari kun ei osaa yhtään paremmin väritellä biisiä...
Someone?
Anyone?
No-one? :itku:
skuge sanoi:Mikä se kipale on mikä soi nelosen uuden sarjan, asema 62 alkaessa/mainoksessa.
blackie sanoi:Tomoyasu Hotei: Battle Without Honor Or Humanity, Kill bill I:n soundtrackiltä löytyy.
Proteos sanoi:Nyt tulee taas paha... eli kyseessä on joskus 90-luvulla soinut biisi (safri duon tyylinen, ei juurikaan laulua). Siinä laulettiin kertosäkeessä jotain "edommammammaa...edommammammaa...eeeee-e-oooo". Musavideossa oli eläin- teema, muistaakseni joku leopardin näköiseksi maskattu äijä juoksi nelinkontin aavikolla ja vastaan tuli muita elukannäköisiä ihmisiä.En tiedä mistä tämäkin biisi putkahti päähän, mutta siellä se nyt tuntuu pysyvän ennenku selvii...
-ASTR- sanoi:Mikähän räppibiisi on kyseessä: Siinä räppää ainakin kolme eri ihmistä, joista yksi taitaa olla eminem. Biisissä sanotaan jotain ''one man army can't harm me'' Mikä biisi?
Maskotti sanoi:Minkä niminen kappale soi Kill Bill vol. 1:sen lopputekstien ensimmäisenä kappaleena (sama biisi soi myös elokuvan aikana jossakin välissä)? Sellainen pan-huilulla soitettu kappale. Todella kaunis ja tunnelmallinen sävelmä jonka haluaisin itselleni...
CiioN sanoi:Täs joku päivä tuli Maikkarilta The Beach leffa. Siinä oli mukavan kuuloista musiikkia, kun, niin jos joku tietää sen biisin nimen tai esittäjän, niin olis aika hyvä homma.se kolmikko löysi sen laguunin siellä saarella