Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Etsitään vaikeata! Soinut vantaan Skabassa joku vuosi sitten, sellainen nopea poppijytkytys biisi, missä nainen laulaa kertosäkeessa jotain "you gotta lick the pussy, fuck the pussy, suck the pussy.." ja toistaa sitä, en tiedä sanoiko ihan noin, mutta jotain se pillusta veti :D

Olisi kiva löytää, en oo löytänyt sen illan jälkeen kun sen siellä kuulin!

Mad 8 - Work this pussy, tuli mieleen, sanat eivät ihan täsmää muistikuvaasi mutta muuten kyllä!

Kellään mitään tietoa mikä dance / tekno? biisi soi tiuhaan nykyään jos lauletaan jtn "kiss.. " Ei ole mikään I kissed a girl/ sen remix...
Muistu enemmän sanoja ja helpottu biisinki löytyminen: " Let's have some fun, this beat is sick. I wanna take a ride on your disco stick." Kyseessä oli Lady Gagan Love Games.

Mikä oli eilen fight festival 25.sen ihme trance/basso biisi mikä soi siinä aina välillä/välitauolla ja aina kun ei muuten ollu mitään showta?

Eli semmonen rokki biisi mikä muuten semmosta örinää/huutoa ,mut kertosäe sit sillai 'normaalist' , lauletaan englanniks ja mies ääni. Kellää tietoa?:)

Eli semmonen rokki biisi mikä muuten semmosta örinää/huutoa ,mut kertosäe sit sillai 'normaalist' , lauletaan englanniks ja mies ääni. Kellää tietoa?:)

Joo näitä on niin vähän, että pakko tietää.

Ihan kielenpäällä toi biisi mut en millään muista nimeä :david:

Olisko Bullet For My Valentine? Yhtenä vaihtoehtona tämä. En kylläkään itse kuuntele, niin en osaa biisiä ehdottaa. Voisit vähän lisävinkkejä kyllä antaa. Vähän sanoitusta, niin voisi joku tietääkin.

Olisko Bullet For My Valentine? Yhtenä vaihtoehtona tämä. En kylläkään itse kuuntele, niin en osaa biisiä ehdottaa. Voisit vähän lisävinkkejä kyllä antaa. Vähän sanoitusta, niin voisi joku tietääkin.

Ei taida olla toi BFMV. Hitto ku ei muista sanoja:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
.

Eli oon kuullu kappaleen kerran radio rockilta ja kertosäe alko: I'm not afraid ja sitten jossain vaiheessa every single (jotain..) ja I'm gonna be (jotain..).
Kohtuullisen mahtipontista rockia se oli ja saattaa olla melko tuore kipale.

tietääkö kukaan biisiä jonka kertosäe alkaa mielestäni sanoilla last time ja on rock henkinen ja taustalla soi aika hyvä rumpu komppi. Aika vaikeet taitaa olla kun en enempää biisit muista.

Tietääkö kukaan semmosta rap-tyylistä biisiä, jossa laulettiin tyyliin "Thank you God for.." ja "Thank you Lord.." Sen biisin idea tais olla että jumalaa kiitettiin kaikesta :D

Mulla oli joskus 4 vuotta sitten tuo biisi koneella nimellä Thank U, mutta nyt en löydä esittäjää enkä koko biisiä millään!

Paadiidaadingpongdoidoi, piidaapidipoi, ttralatantantantnatna poipoi, or hupihupihupahuppanpumppanpoi. Nopeahko kappale, jossa hieman chipmunk-kuuloinen ääni.

Sitten joku kohtalaisen vanha kappale, jossa kuvattiin (musiikkivideossa) lumisia tuntureita, kuva oli jaettu kahteen osaan, hidas kappale.

Ja "joku" kappale, joka on niinkun uusi versio numa numasta, ja huudetaan jotain "eeeeeeeeoooooeeeeeeooooohooi". Tämä kappale on niin saatanan ärsyttävä että on pakko kuunnella se uudestaan. :D Sanoisinkoko näin, että tämä kappale herättää ainutlaatuisia vihantunteita ja myötähäpeää.

Kirjoitan nyt miltä seuraava kappale kuulostaa, aikoinaan olen kuullut tämän ainakin ylex:llä ja mtv:llä. Ehkä 2002-2007 tehty kappale. "Siide eyes, if you tall my eyes, and nousin naadä guy.. he's rollaa trollaa aa, believe it! aa minekun zee!" Taas hieman epäselvä kuvaus, mutta kai tuosta joku saa selvän...

Jeeeeeeeeeeee, jeeeeeeee, jeeeeeeee, jeeeeeuieieie, jeeeeeee, jeeeeeee, jeeeee... jeeeeeeee, jeeeeeeee, jeeeeeeeee, jeeeeeeeueiiuiue, jeeeeeeee, jeeeeeeee ,jeeeeeee... you saa, undaa.. aa munkan kunkkaa.... :D Joku japanilainen kappale joka on ilmeisesti jostain "Helsingistä" tai jostain. Siis Helsing, ei Helsinki.

Mikäs se on sellainen saksalainen (?) bändi, jossa on vahvaääninen naislaulaja, oli pinnalla joskus ehkä 5 vuotta sitten viimeks? Niillä oli tosi suosittu biisi alle 10 vuotta (?) sitten, jossa musiikkivideossa oli muistaakseni jotain lumilautailijoita tms. Voisi verrata Paramoreen, ainakin sitä laulajaa :) Ei tule nyt millään mieleen, ja mulla on joku niiden levykin, jota en kyllä nyt löydä mistään...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom