Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Yks biisi kateissa tai siis en oo ees ikinä kuullut ennen... Mainoksessa, joko Subin tai sit Canal Digitalin mainos... Siinä on kans joku surffauskohta... Mies laulaa sen, tosi rauhallinen ja kaunis biisi... Ja aika uus mainos. Hitto et oon huono tässä :D

Yks biisi kateissa tai siis en oo ees ikinä kuullut ennen... Mainoksessa, joko Subin tai sit Canal Digitalin mainos... Siinä on kans joku surffauskohta... Mies laulaa sen, tosi rauhallinen ja kaunis biisi... Ja aika uus mainos. Hitto et oon huono tässä :D

Ei siinä mitään, löysin ite jo <3 <3

"Ricardo Munoz - In the morning sun"

the flaming sideburnsin biisi mikä soi radio rockilla paljon?

Mikä kappale soi leffassa Elisabethtown siinä kohtauksessa, kun Orlando Bloom hakee reittiä autolla juurikin tonne Elisabethtowniin?

http://www.youtube.com/watch?v=Br3coQn-7ok jos kellään on tätä biisiä hyvän laatuisena nii sanokaa ihmees mailman paras biisi!

Ameno Dorime

edit-
Yks biisi kateissa tai siis en oo ees ikinä kuullut ennen... Mainoksessa, joko Subin tai sit Canal Digitalin mainos... Siinä on kans joku surffauskohta... Mies laulaa sen, tosi rauhallinen ja kaunis biisi... Ja aika uus mainos. Hitto et oon huono tässä

Tämä on ainakin Subin leffojen mainoksessa:
Calexico-Two Silver Trees

Hyvä biisi.

^
Jaa, tuo olikin jo ratkennut ajat sitten.

Mikä kappale soi leffassa Elisabethtown siinä kohtauksessa, kun Orlando Bloom hakee reittiä autolla juurikin tonne Elisabethtowniin?

Kandee kirjoittaa Youtubeen tuo, ilmestyi aika hyvin kappaleita Elizabethtown haulla. Leffaa en ole nähnyt, joten muuten en voi auttaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tällainen pieni vinkki vielä: Jos haluat koneelle biisin, mitä ei tunnu mistään löytyvän, mutta juutuubista löytyy, kannattaa käyttää youtube downloaderia. Tuon kun kirjoittaa googleen, niin löytyy pieni ja kätevä ohjelma, jolla saa youtubessa olevasta matkskusta hyvälaatuisia mp3 -tiedostoja. :) Helpottanut ainakin itsellä helvetisti biisien etsintää, kun monesti youtubesta löytyy harvinasimmatkin biisit, mitä ei mistään muualta saa ladattua :)

Jossa nainen soittaa sitä tuubaa tai jotain käyrätorvia, (muistaakseni) vihreessä mekossa.
Semmoinen dance/trance biisi vai, mikä se nyt oli? :D

Saakohan, kukaan selvää..

Kuka naislaulaja on vetänyt Alice Cooperin Poisonin coverina? Eilen kun olin ulkona syömässä niin raflassa soi tuo biisi. Biisi tehty 50-luvun tyyliin, tempo paljon hitaampi kuin alkuperäisessä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom