Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
En ehdi millään välineellä tota hahmotelmaa soittamaan eikä pää riitä soittamaan sitä ilman soitinta MUTTA ei tuo sattuis olemaan se (biisi I'll be fine):

http://musakauppa.aina.fi/album/Jeff_Cascaro/Soul_Of_A_Singer/3F4B1781-D89D-4978-B724-55AF58BC91AE/

Ei ikävä kyllä ollut. Kiitos kuitenkin.
Biisi on tätä huomattavasti rempseämpi ja iloisemman kuuloinen.

Ja kun mietin tarkemmin, saatettiin siinä myös sana I´ll be there.

Oon melko varma tosta I´ll-kohdasta XD
I´ll tidii tii tii tii ti tii tiditiiiiii etc.

Umm. Nyt olis hakusessa biisi, jossa ei (ainakaan muistaakseni) olla laulua ollenkaan, ja se koostuu suurimmaksi osaksi nopeasta kitarajuoksutuksesta, josta tulee jotenki espanjalainen fiilis. Sitten biisissä taitaa olla vielä jossain kohtaa semmoista kannustushuudon tapaista.

_saattaa_ löytyä joltain best air guitar albumilta. Please hlep :)

Oon epätoivonen tän kans ni pistän tänne vaikkei kovin hyviä tuntomerkkejä olekaan.

Etsin sellaista hieman popahtavaa kappaletta joka soi ainakin Radio Novalla useita kertoja joskus 2002 luvun vaiheilla. Voi olla ennemmin tai myöhemminkin. Kappaleessa lauloi nainen, ja kertsi oli aika melodinen ja kaunis, ehkä hieman surullinenkin. Laulaja kuulosti ehkä hiukan LeAnn Rimesiltä, mutta luulen ettei kyseinen neitokainen tuota laulanut. Sanoja kappaleesta en muista, mutta alitajuntaan on piirtynyt sellainen muistikuva että kertsissä olisi sanottu "seem's like an angel". en oo kyllä yhtään varma mutta sellainen muistikuva on jäänyt.

Todella epätoivoista, sillä uskon ettei tätä kukaan tunnista mutta ainakin yritin :)

Umm. Nyt olis hakusessa biisi, jossa ei (ainakaan muistaakseni) olla laulua ollenkaan, ja se koostuu suurimmaksi osaksi nopeasta kitarajuoksutuksesta, josta tulee jotenki espanjalainen fiilis. Sitten biisissä taitaa olla vielä jossain kohtaa semmoista kannustushuudon tapaista.

_saattaa_ löytyä joltain best air guitar albumilta. Please hlep :)

Ekaksi mulle tuli tuosta mieleen Dick Dalen Misirlou http://www.youtube.com/watch?v=qJmI6fAPUSk

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hei tietääkö kukaan, kenen/mikä biisi on se Tukka Auki -sarjan tunnari? En löydä mistään :confused:

Tätä ei varmaankaan kukaan tiedä, oon kyselly vaikka kuinka monilta Biisien tunnistus foorumeilta...

Elikkäs instrumentaali biisi, soitettu vissiin säkkipillillä, muistan biisin nimestä "Dragon" sanan... ei millään tuu päähän.. oisko joku Flight of the dragon tai joku vastaava... Auttakaa!! :D

Clifton Sextet - Se kuuluisa tunne

Bändin nimi lukee ainakin tuossa sun linkissä;)

Ei se oo toi biisi... toihan ois ollut helppo löytää :) Siinä tunnarissa menee sanat jotenkin näin: "I'll think about you, monday morning, tuesday afternoon, wednesday ....not much to do... friday, saturday, sunday I'll think about you. I just sit here lonely and thinking about you".

Mikä rap-biisi: tämä oli jossain turvakameran kuvaamassa tappelupätkässä 2004 vuoden tienoilla, olen kaivanut ja kaivanut enkä löytänyt.
Biisi on aidon neekerin tekemä äänestä päätellen, englanniksi sanotaan "...I got blood on my dick because I fuck the whores, I got blood on my hands because I fight the worst, I'm a nasty nigger, just look me into eyes and tell me you're ready to die...."

Sanoista en ole varma mutta tuolta se kuulosti. Kellään mitään käryä mistä on kyse?

Tätä ei varmaankaan kukaan tiedä, oon kyselly vaikka kuinka monilta Biisien tunnistus foorumeilta...

Elikkäs instrumentaali biisi, soitettu vissiin säkkipillillä, muistan biisin nimestä "Dragon" sanan... ei millään tuu päähän.. oisko joku Flight of the dragon tai joku vastaava... Auttakaa!! :D

Mite ois:

http://www.youtube.com/watch?v=R9emZIblp2U

Mikä rap-biisi: tämä oli jossain turvakameran kuvaamassa tappelupätkässä 2004 vuoden tienoilla, olen kaivanut ja kaivanut enkä löytänyt.
Biisi on aidon neekerin tekemä äänestä päätellen, englanniksi sanotaan "...I got blood on my dick because I fuck the whores, I got blood on my hands because I fight the worst, I'm a nasty nigger, just look me into eyes and tell me you're ready to die...."

Sanoista en ole varma mutta tuolta se kuulosti. Kellään mitään käryä mistä on kyse?

Tämä vois puolestaan olla:

http://www.youtube.com/watch?v=D7sNT6dbXNg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom