Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Do diin..

Eli hakusessa on joko 80- tai 90-luvun puolelta kahden naisen esittämä discobiisi. Tytöt laulaa videolla jossain kujalla samalla tanssien. Siinä saatto olla myös mies räppäämässä hetken, mutta en oo ihan varma, olin pikku maisteissa bongatessani ko. videon.

Saattoi olla, että biisin nimessa on sana "everybody" tai "every"..

Toinen tytöistä tais olla tumma.

Löytyiskö noilla? Oon tosi pahoillani noin epäselvistä vihjeistä.

Do diin..

Eli hakusessa on joko 80- tai 90-luvun puolelta kahden naisen esittämä discobiisi. Tytöt laulaa videolla jossain kujalla samalla tanssien. Siinä saatto olla myös mies räppäämässä hetken, mutta en oo ihan varma, olin pikku maisteissa bongatessani ko. videon.

Saattoi olla, että biisin nimessa on sana "everybody" tai "every"..

Toinen tytöistä tais olla tumma.

Löytyiskö noilla? Oon tosi pahoillani noin epäselvistä vihjeistä.

Olisko Mel & Kim: Respectable?
http://www.youtube.com/watch?v=vLr30auVybY

Osaisko kukaan sanoo tälläsestä mitään:
Eli kyseessä on sellanen tanssikappale tai vastaava ja kertosäe alkaa joenkin näin: Jaba jaba jeeooo...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Joku rokkibiisi. Biisissä ilmenee sanat "Wait for youuuuuu". Kuulostaa Ozzy Osbournelta, mutta ei taida kuitenkaan sitä olla. Mut googlen avulla löytyy vaan yks biisi ozzylta missä nuo sanat on, ja se ei oo se biisi (Not going away).

Mikähän biisi on sellanen metal, ehkä folk metal biisiki missä kertosäe menee about "hey mother russia" tai jotain sinnepäin...

edit: soi aina sillon tällön salilla jonku omalta levyltä muttei tiedä keneltä kysyä siitä, todella asiallinen biisi.

Tuossa kattelin tuon Tropic thunder-leffan. Mikähän oli tuo laulu, joka soi siinä lopussa just ennen lopputekstejä. Tai alkaa soimaan samaa aikaa ku se ukko rupee tanssii ja tekstit alkaa. ??

Tuossa kattelin tuon Tropic thunder-leffan. Mikähän oli tuo laulu, joka soi siinä lopussa just ennen lopputekstejä. Tai alkaa soimaan samaa aikaa ku se ukko rupee tanssii ja tekstit alkaa. ??

Tästä pystyt kuuntelemaan sämplet ko leffan soundtrackin biiseistä.
Varmaankin löytyy oikea kappale.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom