Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Olikohan ihan Hypnotize. Niin muistelisin, kun eilen mainoksen näin.

Itsekin näin mainoksen juuri eilen, ja muistelisin että kappale oli "Question!"

edit. noniin justiin eipäs jaeta vääriä tietoja täällä!
a045.gif

Mikähän tämmönen hevibiisi olis...

Ennen ku se biisi alkaa, niin siin on kirkonkellon soittoa ja jotain muuta. Sitten ku se biisi alkaa niin se huutaa "whata fakaaa!!!" ja sitten alkaa se rämpytys.:rock:

Eilen kuulin aivan huippubiisin.

Aika rauhallinen ja sitte kertosäkeessä lauletaan jotain: Stay long, stay long <-- ton tyylistä, mutta se kuulostaa aivan "Seilaaaaan seilaaaaan, in the sea of pain". Kuulosti ainakin ihan tollaselta :D

Eilen kuulin aivan huippubiisin.

Aika rauhallinen ja sitte kertosäkeessä lauletaan jotain: Stay long, stay long <-- ton tyylistä, mutta se kuulostaa aivan "Seilaaaaan seilaaaaan, in the sea of pain". Kuulosti ainakin ihan tollaselta :D

Kokeillaas jos osuis!? Thunderstone - sea of sorrow

Muutenkin kaikille hyvä biisien tunnistuskeino on pistää googleen laulun sanoja ja vaikka "lyrics" perään johan löytyy heti.

Kiitos tästä!! :haart:
Olen jotain puolitoista vuotta yrittänyt silloin tällöin metsästää yhtä biisiä, josta en muistanut kuin kertosäkeestä yhden lauseen, mutta kun sen ja lyrics pistin googleen, niin löytyi heti :thumbs:

Jaa mikä biisi? Tää:

http://www.youtube.com/watch?v=Vd34vJohGXc

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Eikös tuo oo ihan se mikä nimikin siinä on? :D eli Cake - Short Skirt Long Jacket

Eikäkö minä ainakin ymmärsin niin, että puuma on tätä biisiä pitkään ehtiny, ja nyt viimein sen löysi tämän Joo:n neuvon ansiosta. Ja nyt sitten vain kertoi meille huvikseen, että mikä se biisi oli.

Ja minä ymmärsin väärin...tulee taas käytyä vähän hitaalla :)

Suositut

Back
Ylös Bottom