Virallinen biisien tunnistus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kipi21
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mike sanoi:
Hei warettajat, en ole saanut nukuttua moneen aikaan. Imutelkaa nyt tuo Rippingtons - Tourist in paradise ja kertokaa missä tv-sarjassa/leffassa se on ollut? Häiritsee ihan homona. Joku kasarisarja ihan saleen.
Kuulin ton biisin ekan kerran joskus 17-vuotiaana, kun ostin ko. bändin Live In L.A. -levyn. Dream Of The (Mika) Sirens ei kuulostanut silloinkaan ainakaan mun korviin ennestään tutulta, enkä yhdistänyt sitä myöskään mihinkään sarjaan. Ehkä joku melodianpätkä vaan muistuttaa sua jostain sarjan tunnusmusiikista?

Pakkiksella oli taannoin (vuoden sisällä) threadi jossa oli Marko Savolaisen esiintyminen kisalavalla. Taustalla soi kappale jossa ei ollut sanoja. Mikähän tämän kappaleen nimi mahtaa olla?

Tosi sekavasti ilmaistu asia mutta parempaakaan vihjettä en osaa antaa. Kyseistä threadi en löytänyt enään.

Jyväbroileri sanoi:
Pakkiksella oli taannoin (vuoden sisällä) threadi jossa oli Marko Savolaisen esiintyminen kisalavalla. Taustalla soi kappale jossa ei ollut sanoja. Mikähän tämän kappaleen nimi mahtaa olla?
Vangelis - Conquest of Paradise, jos tarkoitat sitä, mitä luulen.

Warheart sanoi:
Vangelis - Conquest of Paradise, jos tarkoitat sitä, mitä luulen.

Sama kappale mutta eri versio. Markon lavamusiikista puuttui miesääni taustalta. Lavaversion esittäjää lienee melko mahdotonta tietää?

oon metsästäny tätä seuraavaa biisii jo jonki aikaa..joitaki vuosia sitten kuulin tän kännipäissäni jossain koulun diskossa..päässä soinut siitä asti mutta nimeä en oo mistään löytäny :( biisistä en muuta muista ku et se oli jotai tyypillistä ysäri disko jumputusta ja siin joku nainen vinku jotain tiiik tik tik tik tik tik tiiiik tik tik tik tiiik tiik...tai jotai :hyper: tuskin kukaan tätä osaa tunnistaa mut kaikkea pitää epätoivoisena yrittää..helvetin iso kiitos sille joka tän tunnistaa..jos tunnistaa :D

JESH!löysin sen!!DJ Allicator-lollipop :rock:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mikä 60? luvun biisi on siinä e-on:in mainoksessa missä ne kodinkoneet hilluu yksinään halvemman sähkön perään. I love you i love you jne. jne.

Mikä on tämä hyvinkin läheisesti "Gangsta Paradise" biisiä muistuttava kappale joka tuli mm. NRJ:ltä viime yönä muistaakseni 3 kertaa kun duunissa olin, melodia ainakin sen viulun / synan osalta on mielestäni täysin kys. biisistä lainattu mutta ainakin sanat ovat tyystin eri ja biisi muutenkin?

1-2 kpl mustia räppäreitä laulaa.

Jotenkin sellainen mielikuva että kappale on myös ollut teemamusiikkina jossain tv-sarjassa tai leffassa, kenties jokin koulua & huumeita tyylilajin sarja samaa sorttia kuin Boston Public. (En muista tämän sarjan teemamusiikkia)

Apuja, keltään...? Jäi häiritsemään niin pirusti kun ei muistanut nimeä vaikka oli ihan kielen päässä.

turre101 sanoi:
Mikä on tämä hyvinkin läheisesti "Gangsta Paradise" biisiä muistuttava kappale joka tuli mm. NRJ:ltä viime yönä muistaakseni 3 kertaa kun duunissa olin, melodia ainakin sen viulun / synan osalta on mielestäni täysin kys. biisistä lainattu mutta ainakin sanat ovat tyystin eri ja biisi muutenkin?

1-2 kpl mustia räppäreitä laulaa.

Jotenkin sellainen mielikuva että kappale on myös ollut teemamusiikkina jossain tv-sarjassa tai leffassa, kenties jokin koulua & huumeita tyylilajin sarja samaa sorttia kuin Boston Public. (En muista tämän sarjan teemamusiikkia)

Apuja, keltään...? Jäi häiritsemään niin pirusti kun ei muistanut nimeä vaikka oli ihan kielen päässä.
Bändi taitaa olla blue... Biisin nimestä en tiedä, mutta jos on sama biisi mitä luulen, niin radiossa esittäjäksi mainittiin poikabändi blue.

Jyväbroileri sanoi:
Sama kappale mutta eri versio. Markon lavamusiikista puuttui miesääni taustalta. Lavaversion esittäjää lienee melko mahdotonta tietää?
Ihan tarkastin tuon ja voisin väittää, että siinä lavamusassakin oli se ääni mukana. :)

Edit: Mikä oli muuten Boogien vaparin biisi tänä vuonna? Beats And Styles taisi olla bändi.

Joku heavy/metal biisi haussa.
Kuulin biisin joskus 1993 eli sitä uudempi se ei voi olla :)

Kertosäe meni jotenkin Stand up and Fight, Stand up and Fight.. tms.

Luulin silloin että se oli Manowaria tai Megadethtia mutta ei taida ollan kummankaan noiden biisi.

Unohtui sanoa ettei ole Manowarin Hearth of steel.
Sellainen muistikuva on että kuulosti aivan Manowarilta. Sellaista mahtipontista heavyä :)

screwdriver sanoi:
Joku heavy/metal biisi haussa.
Kuulin biisin joskus 1993 eli sitä uudempi se ei voi olla :)

Kertosäe meni jotenkin Stand up and Fight, Stand up and Fight.. tms.

Luulin silloin että se oli Manowaria tai Megadethtia mutta ei taida ollan kummankaan noiden biisi.

Oisko Dion Stand Up And Shout?

Mikä piisi mahtaa soida ariel mainoksen tasutalla, sellasta hassua duppaduppa suuääntelyn kuulosta. Se mainos on se missä pikkulapsilla/lapsella on jotain maalitahroja paidassa..

Zakk sanoi:
Oisko Dion Stand Up And Shout?

Ei taida olla Dio:akaan.
Hassua oli kun hain googlella stand up and shout niin sain hakutulokseksi:

Quartz: Stand Up & Fight

Tuo voisi olla oikea bändi. Levy tehty jotain 1980 ja ilmeisesti jotain melodista heavyä. Taytyy yrittää jostain metsästää pari mp3:sta tms.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom