Kisafiilikset senkun nousee, ku kalevan kisatkin käynnissä. Yleisurheilun puoli ei kyllä hyvältä näytä. Luulisin että mitalin kaulaan killumaan onnistuu saamaan Ingbergin Mikke,joka on selvästi osoittanut nousevaa kuntoaan. Lisää vaan kisoja alle ja herkistelyä niin kyllä siltä akalta keppi lentää. Eihän tuo naisten keihään taso nyt mitenkää huimaava oo maailmalla ollu,mitä nyt ne kuuban akkelit viskoo kentän toiseen päähän.
Onhan meillä sitten aina OP. Tihon on kyllä aika vakuuttava arvokisaukko ja onhan siellä liuta ryssiä ja unkarilaisia sekä se japsi. Mutta jos onnistuu kisoissa kiskaseen sinne 83-84 pintaan ni laatta kaulaan ja kotiin.
Enkä mä nyt ihmeenä pitäis jos Närhen Masa hujauttas sinne 86-88 metriseen ja sais kotimatkalle ruispalaa kovempaa pureskeltavaa. Ei siellä nyt mitää ihme ukkoja oo.
Muuten yleisurheilussa taidetaan jäädä sinne pistesija kantaan. Sini Pöyry yltää varmasti finaaliin, ja jos keppiukot yltyvät ni siellä voidaan nähdä useempikin finskapaita keihäsfinaalissa. Janne Holmen->ei toivoakaan. Toivottavasti olen väärässä mutta mutta. Kaikki arvostus holmeenille mutta siellä on kyllä selvästi äijääkin kovempaa. :D On japsia ja kiinanpoikaa, espanjan hulahula ukot ja nairobin nakuttajat. että se siitä. Muutenkin maratonilla tulee oleen kovat olot ja tankkaus on vitun tärkeä. Voi tulla kyllä aika paljon keskeytyksiä.
Suht toiveikkaana mitalitulvan suhteen olen purjehduksessa,multala. Kokenut purjehtija, jolla paljon kisoja alla. Hopeeta voi tulla,sitä norskia ei voita kukaan. Samoten ammunta, hirvi+trappaajat, voi tuoda jonkun väristä laattaa. Enkä mä nyt noita vesihirmuja unohtais. Joona puhakka, vaikkei metristä olekkaan kisoissa,voi kolmosella onnistua ja tehdä vaikuttavaa jälkeä. + Jani.
Painimolskilla tapahtuu. Ahokas ja Yli-Hannuksela. Jos pääsevät heti alussa hyvään ottelutahtiin ni ei se mitali nyt ihan mahdoton olis.
Sitten kenttäratsastuksen Pia Pantsu. Voitti keväällä yhden suht isonkin kisan. Heppa kuntoon ja menoksi.
Mielenkiinnolla odotan naisten 7-ottelua. Eunice Barber vastaan Caro. Mielenkiintoinen taistelupari. Sekä 50 kävely.ai ai ai ai.kutkuttaa.
Paljon onnea vaan suomalaisille kisoihin :haart: