VIP-jäsenyyden uusi hinta 12,50€

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
VIP-maksua korotettiin juuri hetki sitten. Pakkotoisto on kasvanut alkuvuodesta jumalatonta vauhtia ja miljoonan vierailun raja/kk tulee mitä ilmeisimmin rikkoutumaan tässä kuussa. Neljäs palvelin on otettava ja se lisää taas kustannuksia.

Vipin hinta on ollut jo useita vuosia samassa 10 eurossa, mutta nyt sitä hieman korotettiin.

VIP-jäsenyys on edelleen vapaaehtoinen, eli sitä ei ole pakko ostaa.

Eipä tuo haittaa... Vittu Mike mikä möhkäle oot tossa avatarissas:D

Tästä aiheutuu muuten vuosisadan itkut ja beeämwee-kommentoinnit eräillä toisilla tahoilla.
No ei mene varmaan kovin pitkään kun alkaa. Olen joko perseauki tai sitten olen ahne ryöstäjä, välimallia ei mun kohdalla ole.

Janpa, 115kg. Penkissä 200x4 helposti :D 3 kuukautta tuohon kondikseen anytime, vaikka Terminator2 nauroikin mun 15 kilolle. Se ei ole meitsiä nähnyt vierellään tossa kondiksessa.

Hyvä alku ainakin tuolla

Paljonkohan Mike maksaa Pakkiksen modeille palkkaa?

Ne modet tekee todella suuren osan työstä, mutta Mike kahmii rahat.

Ah, vielä kun olisi vanha kunnon Jippiin voimailufoorumi, niin pääsisi jälleen viihdyttämään itseään. Noh, kai tätä puidaan riittävästi jollain suomi24:lläkin.

Siellä ne suurimmat karkelot tällä hetkellä on. Jippii laitettiin rekkauspakolliseksi, joten marakatit siirtyivät suomelle. Ylihauskaa katsoa sitä avautumista, kun mietin samaan aikaan miten ne kaikki käyttää tätä kaistaa ihan kympillä ja lukee päivittäin Pakkotoistoa.

Kävin maksaa sit ekan kerran ton vippimaksun, vaikka oon ollutki täällä iät ajat. Eli kohtapuoliin katotaan oliko sen arvonen sijoitus ;)

Joo kunhan vaan auoin päätäni tossa lopussa. Naurettavan pieni summa, maksoinkin sen vaan sen takia ku hinta nousi :D

Eipä 12,50e hirveästi vaadi. Pelkästään punttimimmien kuvat ovat jo sen arvoisia.

Niin, ja Annien seura. :thumbs:

Katselin tuossa yksi päivä, että mulla tulee 5 vuotta täyteen foorumilla 15.5. Viis vuotta mä oon lukenut tätä paikkaa varmaan lähes päivittäin, olin missä tahansa, tein mitä tahansa. Tämä on ollut mun fanittamisen alttari nämä kaikki vuodet.

Mä muistan ajan, kun Annie oli 11.v kun ensimmäiset keholehdet haettiin ärrältä. Kisojen jälkeen sai odottaa tyyliin kuukausia, että sai lehdestä parit kuvat katsoa. Niitä nuoltiinkin sitten puoli vuotta, kunnes seuraavat kisajutut ilmesty. Nyt Mike tarjoaa kisakuvat samana iltana, tai ainakin viimeistään seuraavana ILMAISEKSI kaikille. 12,5 euroa siitä kaikesta materiaalista, mitä tämä paikka tarjoaa faneille, ei ole yhtään mitään. Se on VUOSI! Ennen pakkista mä "luin" venäläisiä kehofoorumeita(no ok, luen edelleen;) ), seikkailin kaikki mahdolliset mestat, tä on juhlaa tämä suomeksi fanittaminen nykyisin! Jep, ja tämä oli nimenomaan mainospuhe. Mitä enemmän vippejä, sitä enemmän varallisuutta, sitä paremmat moottorit palstaa pyörittää, sitä paremmin palsta pelittää, sitä enemmän Mike voi suunnata kisareissuja ulkomaille ja tuottaa meille yhä enemmän laatumatskua!

Eli ei kitinöitä 12,5 eurosta ja kaikki vaan vipiksi! Kip kop kip kop, vippeys on pop! (onko mun riimit kärsinyt laadussaan...:D)

se ei 2,5 euroa lisää tässä mun henkilökohtaisessa konkurssissa paljon paina.

Tässä nyt menee harvoin vakavaksi, mutta kylläpä lämmittää lukea näitä kommentteja. Onhan tässä tätä duunia väännetty kiihtyvällä tahdilla ja sen kyllä huomaa kun noita statistiikoita katselee. Kaiken tän kasvun mukana tulee myös sitten kuluja, mutta on äärimmäisen mukava huomata, että ymmärrystä löytyy. Vaikka perinpohjaisesti ajatellen 2,50e on kyllä semmoinen summa, jotta sen hakkaa huvikseen peliautomaattiin kauppareissulla eikä edes pieretä jos häviää.

Miksi ei kaikkia osioita laiteta vain VIPEILLE niin johan vippejä tulisi kamalasti lisää ???

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom