Vintti pimenee mavessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aizmo
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
No en voi tieteelliseksi faktaksi sanoa mutta tuntuisi kyllä että ei ole mahdollista kasvaa 12v ikäisenä 12-13 senttiä 2-3kk.

No siis joo Ei "vintin pinemenistä" tapahdu kun joskus sohvalta noustessa jos on liian kauan Tellyä kattellut, mutta ihan tosta omien kokemuksien perusteella kannattaa vasta sitten kun tyätät vaikka 16 niin se pituuskasvu on varmasti loppunut eikä sen kanssa ole sitten mitään ongelmia niin siis se "säännöllinen" "puntilla käynti" alottaa... On joo omakohtasia kokemuksia ja mulla loppu se 13 vuotiaana liian "puntilla käynnin" takia ja vituttaa kun olisin nyt 2 metrinen ainakin jos kattoo sukuun ja kasvuennusteisiinpäin.... ja Naiset tykkää pitkistä miehistä ihan vihje kaikille junnuille ;)
Ja vihje numero 2 se kikkelin kasvu pysähtyy samaan aikaan kun se kehon kasvu... Siis en yritä pelotella ketään, mutta liian aikasin sen "säännöllisen" kun alottaa niin ei siitä ole kun haittaa... Tosin taas vastakohtana suosittelen kaikille suomalaisille kun ollaan tunnettuja jo mailmallakin "läskeinä" ja "verkkarikansana" niin edes vähän voi käydä siellä salilla ja ne 13 tytötkin tykkää jos on jo vähän lihaksia :) Ja kattokaa vaikka Sillä Silmällä AKA The FAB5 välillä niin sieltä löytyy ihmeen hyviä pukeutumis-tapoja/keinoja....Joista sitten tytötkin tykkää... Siis en tiedä mikä oli pointti kaikkien kirjotusvirheitten välistä mutta kai se sitten että ei saa sitä "säännöllistä" alottaa liian ajoissa vaikka ei siitä mitään haittaa ole jos pari kertaa viikossa vaikka käyt siellä koulun punttiksella "tekemässä pekin" ja vaikka "haukan" tai punnerrat kotona, mutta järki käteen ja täältä löytyy aina "viisaammilta" apua :) (en tarkota itseäni) :P

Iso-Lasse sanoi:
Ja vihje numero 2 se kikkelin kasvu pysähtyy samaan aikaan kun se kehon kasvu...

Siis mitä :eek: ?? Onko tällä jokin perä vai onko koko juttu taas kerran niitä hevosmiesten tietotoimiston uutisia? En ole ainakaan ikinä kuullut, että ihmisen pituus korreloisi kovinkaan paljoa vehkeen kokoon. Toisaalta, onhan kaikilla neekereilläkin kuulemma puolimetrinen lerssi ja sen lisäksi ne on melkein kaikki kaksimetrisiä koripalloilijoita :jahas: .

Heh Siis omakohtaisiin kokemuksiin tässä vetosin ja jos vaikka broidin tai fabion kikkeliä vakoilen saunassa niin alkaa päätä punottaa kun on itellä niin pieni? :D Siis niiden verrattuna... Onhan näitä kikkelin kehitys juttujakin netissä vaikka kuinka paljon, mutta eivät ole vielä ainakaan toimineet :D Ehkä moon vaan joku jäpykkä joka on katkera oman keppinsä koosta tai ehkä en? Siis Olin kuitenkin loppujen lopuks tosissani tästä jutusta :P
Siis kehon kasvu pysähtyy vaikka röökiä polttaessa niin se kikkelin kasvukin pysähtyy samalla siis tämä oli kai se pointti tässä sitten satojen turhien kirjaimien jälkeen, jotka eivät olleet minkäänlaisessa järjestyksessä :D

Iso-Lasse sanoi:
Heh Siis omakohtaisiin kokemuksiin tässä vetosin ja jos vaikka broidin tai fabion kikkeliä vakoilen saunassa niin alkaa päätä punottaa kun on itellä niin pieni? :D Siis niiden verrattuna...

Muistapa, että iso lerssi kasvaa noustessaan suhteessa vähemmän kuin pieni. Ehkä teidän kannattaisi koko perheen kanssa vertailla niitä vehkeitä täydessä juhlakunnossa luotettavien tulosten saamiseksi. :jahas:

Iso-Lasse sanoi:
Siis kehon kasvu pysähtyy vaikka röökiä polttaessa niin se kikkelin kasvukin pysähtyy samalla siis tämä oli kai se pointti tässä sitten satojen turhien kirjaimien jälkeen, jotka eivät olleet minkäänlaisessa järjestyksessä :D

Ja mä kysyn edelleenkin, mihin tämä perustuu? Yhden henkilön omakohtainen kokemus ei valitettavasti ole riittävä perustelu vakuuttamaan mua.

P.S En sano, että olisit välttämättä väärässä :kippis1: . Mä en ole vaan tällaisesta jutusta ikinä kuullutkaan ja siksi jäi kiinnostamaan :D .

No joo Siis pelkästään mun omiin kokemuksiinhan se perustuu, mutta niitä kehonrakentajan alkuja sitten harmiittaa myöhemmin kun niille on vaikka luvattu 185 niin ne on 170 niin se oli se pointti ja sä just pilasit sen mun pointin siis ja suomenkieli tuntuu olevan vähän heikossa tänään siis että että että ei kannata liian aikasin alottaa sitä kunhan yritän omia kokemuksia jakaa jos mä tähän samaan avaudun sen verraan että vaikka mulla on tomia isompi haukkari niin mä tein ne silti sillon ekan vuoden väärin ja kehitys oli istten ihan erilaista että ne kannattaa ihan heti alusta asti opetella tehdä "oikein" :) Ja siis vielä omiin kokemuksiin vedoten se kikkelinkasvu pysähtyy samaan aikaan kun se pituus kasvu äläkä tule nyt Mr.No-Body taas tätä pilaamaan :D

Iso-Lasse sanoi:
...suomenkieli tuntuu olevan vähän heikossa tänään...

Nyt vähän keskityt tuohon kirjoittamiseen. Ei noita sun postauksia jaksa kukaa lukea kun kaikki on yhdessä pötkössä, ilman mitään välimerkkejä. :curs: :piis:

Joo on offtopiccii...

Eikö threading nimi ollut vintti pimenee, ei vertti pitenee. Hetken jo mietin mihin hittoon olin eksynyt. On se hyvä, että Lasse antaa vinkkejä meille jannuille peniksen kasvukäyristä. Etkö Lasse ymmärrä, ETTÄ PENIKSEN KOKO ON HERKKÄ ASIA?! Mutta taitaa miehellä olla itsetunto kohdallaan enemmän kuin minulla, jos jo 13-vuotiaana loppui kaikenlainen pituuskasvu, mutta äijä vaan paahtaa pakkiksella keppinsä koosta..

Eivät kasvukäyrät mitään profetioita ole, vaan keskiarvokäyrän tyrkyttämistä, joiden avulla terveydenhoitajat voivat latistaa murrosikäisen pojan haaveet miehen mitoista. Mutta voin toki lohduttaa sinua, Lasse. Itse kasvoin 194 senttiseksi, eikä larssini ole sen kummempi järkäle. Keskiarvoa, arvioisin. Mutta silti elän onnellisessa seurustelusuhteessa. Ei tähän tarvita Fab5:sta - vain usko siihen, että tytöt näkevät peniksen mittaa pidemmälle. Sama juttu pätee lihasmassan kanssa.

Ehkä on hyvä, ettei kielioppi ole vielä herralla täysin hallussa. Sainpahan aloittaa päivän poustaukset asian ytimestä, taidan olla aika :david:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom