Vinopenkkituloksista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ilc81
  • Aloitettu Aloitettu
Ilecules sanoi:
Minkälaisia kiloja täällä porukat ottaa vinopenkistä (tangolla)? Maksimi ja sarjatuloksia kaivataan.

Itellä nousee kämänen 10x85 kg, maksimeja ei ole koskaan tullut kokeiltua.

maksimia en ole koittanut 100 kg*8 kovin sarja.....

Vinopenkki jäi pirun pitkäksi aikaa minulla toooodella vähälle, eikä se silloin ennenkään ollut kovin hyvä. Nykyään erotusta noiden välillä on varmaan jotain 20 kg. Nyt on vinis kyllä ehdottomasti taas mukana, kun hyväksi massaliikkeeksi kehuvat.

Smith-vinopenkki 5x130 kg, maksimia en ole kokeillut. Tasapenkkiä ei tule nykyään tehtyä muuta kuin ojentajille kapealla otteella.

Haa, muutama päivä sitten meni 90 kg x 9 toistoa vinopenkissä, voimatasot hyvässä nousussa. Joutunut viime viikkoina nostamaan koko aika kiloja jotta toistomäärät pysyy alle 10:ssä.

Itse aloitin vinopenkin tekemisen 2 viikkoa sitten n. vuoden tauon jälkeen. Eikä kulkenut kyllä ollenkaan se vinopena! :curs:
Jollain 60kg sai punnertaa ihan kunnolla et sai sen 6-8 toistoo nouseen. Normipenkkiä tuli samalla viikolla helposti 4 sarjaa 6*95kg.

Yllättävän paljon tuntuis eri lihaksiin ottavan. Eiköhän se vinokin tästä taas lähe kulkeen, ku saadaan siihen tuntuma palautuun. :whip:

Mulla vinopenkki selvästi parempi kuin normipenkki.

Vinopenkki vapaalla tangolla 2*6 100-105kg
Käsipainoilla 2*10 40kg hantteleilla
Normipenkki 2*6 jos 85kg menee niin tyytyväinen olen :jahas:

Erikoista on se, että penkki kapealla otteella menee 2*6 90kg, eli ei luulis ainakaan ojentajista olevan kiinni tuo surkea penkkitulos, vai?

gospodin, jos noin päin heittää tulokset, niin käytätkö tosiaan tangon vinopenkissä ja normipenkissä rinnassa, ja teethän molemmat vapaalla tangolla etkä esim. smitissä?

Koittakaa paljonko saatte ylikapeassa penkissä siten että pikkurillit on siinä mistä alkaa karhennus? Itse 10x100kg. Tällä saa kyllä ojentajat kipeiksi :)

Sumppari, molemmat liikkeet teen vapaalla tangolla ja liikerata menee kunnolla alas, vinopenkissä yritän vielä saada ala-asennossa venytystä, eli en pompauta tankoa rinnasta. Normipenkissä tanko pysähtyy kutakuinkin nännien tasolla, vinopenkissä sitten hiukan ylempänä. Oisko se sitten vaan niin, että normipenkki ei yksinkertaisesti sovi mun välityksiin? Viime aikoina olen korvannut tuon normaalin penkin käsipainoilla tai sitten jollakin vipuvarsi/kone-liikkeellä. Turhaa kai sitä ähistä liikkeen kanssa, joka ei luonnistu. Outoahan tuo on kyllä.

Back
Ylös Bottom