vinopenkki vs. leveä penkki kaulalle

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kumpi on parempi liike ylärinnalle?
Omasta mielestäni leveä penkki kaulalle on parempi, vinopenkki menee enemmän olkapäille ja ojentajille.
Olkapäissä jos on ollut vammoja niin silloin varmaan kyllä vinopenkki on parempi.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Leveä penkki kaulalle on varma tapa rikkoa olkapäät. Mitä lähempänä kyynärpäät ovat vartaloa, sen turvallisempaa, noin yleisesti ottaen (eli kapeampi ote, ja tanko alemmas rinnalle).

Voihan se olla että jonkun olkapäät kestää mitä vaan, itse en kyllä riskeeraisi.

Ja kyllä ainakin minulla se vinopenkki tuntuu ottavan ylärintaan ihan hyvin. Kannattaa kokeilla käsipainoilla kanssa.

Harrastelija_69 sanoi:
Leveä penkki kaulalle on varma tapa rikkoa olkapäät. Mitä lähempänä kyynärpäät ovat vartaloa, sen turvallisempaa, noin yleisesti ottaen (eli kapeampi ote, ja tanko alemmas rinnalle).

Voihan se olla että jonkun olkapäät kestää mitä vaan, itse en kyllä riskeeraisi.

Ja kyllä ainakin minulla se vinopenkki tuntuu ottavan ylärintaan ihan hyvin. Kannattaa kokeilla käsipainoilla kanssa.

Samaa mieltä. Vinopenkki tuntuu minullakin hyvin ylärinnassa, itse suosin nimenomaan käsipainoja.

Sama virsi meikäläiselläkin. Teen vinopenkin yleensä kässäreillä, ja sillointällöin vaihteluksi tangollakin. Tepsii ainakin mulla hyvin rinnan yläosaan.

Zone-sarja -42%
chickenlegs sanoi:
Kumpi on parempi liike ylärinnalle?
Omasta mielestäni leveä penkki kaulalle on parempi, vinopenkki menee enemmän olkapäille ja ojentajille.
Olkapäissä jos on ollut vammoja niin silloin varmaan kyllä vinopenkki on parempi.
Tuo leveä penkki kaulalle on olkapään surma!!!
Eipä kannata tehdä ollenkaan.
Penkissä tangon tulisi laskeutua rintalastan alimman kolmanneksen alueelle.

Vinopenkki käsipainoilla, sekä vinopenkki ristikkäistaljassa, niin eiköhän treeni mene oikeaan osoitteeseen.

Back
Ylös Bottom