vinopenkin kulma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
hmm, omalla salilla vinopenkissä kulma on n.45 astetta(ei voi säätää, loivemmaksi). hyvin sillä kuitenkin ylärinnan saa kipeäksi, eikä olkapäissä tunnu seuraavana päivänä..
On kyllä käynyt mielessä kokeilla säädettävän penkin kanssa loivemmalla kulmalla:rolleyes:

Ite oon törmänny semmosee sissikonstii, et joku on nykässy levypainon sinne vinon penkin alle, jos kulma on huono. Siis tyyliin jos on liian jyrkkä, ni etupuolen jalkojen (siis penkin, ei treenaajan) alle jotai koroketta. Ei tolla nälänhätää lopeteta, mut kyl siit apua oli. :dance2:

Ite oon tehny aina silleen et se on about silmien kohdalla tai sille et se tulee vähän kaulan alapuolelle. Hyvältä on tuntunu, eikä kukaan oo tullu valittamaan.

mulla kulma on todella pieni..eli kun penkki on makuu asennossa niin ensimmäisissä rei^issä tuolissa...jos ymmärrätte..saa liikuteltua isompia rautoja ja ottaa kyllä ylärintaan,vaikka joku väittäis muuta!

Jaahas. Täälläkin suunnassa tehty liian jyrkässä kulmassa vinopenkkiä. Siirrytääs Reilusti loivempaan :thumbs:

Jaaha. Sama juttu, penkki ollut 40-45 asteen kulmassa. Ilmankos onkin etuolkapäät olleet hellinä tämän jälkeen. Ja jatketaan loivemmalla! :puntti:

Back
Ylös Bottom