Vino maha

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mistä johtuu että mahan oikea puoli on löysänä noin pari senttiä isompi kuin mahan vasen puoli? Jännitettynäkin oikean puolen mahalihakset on selkeästi isommat kuin vasemmalla :D.

Mistä johtuu että mahan oikea puoli on löysänä noin pari senttiä isompi kuin mahan vasen puoli? Jännitettynäkin oikean puolen mahalihakset on selkeästi isommat kuin vasemmalla :D.

Kuulostaa aika jännälle :D

Voisiko johtua jostain lihasten epätasapainosta? Että vasen puoli olisi jostain syystä saannut enemmän rasitusta? :rolleyes:

TAI

Sitten vain luulet että niin on, peili hämää :)

Ei ole näköharha.

Minulla on ihan sama juttu, oikea puoli on huomattavastikin isompi. Mulla on tuollainen puolisixpack, eli voimaa on vatsassa suht hyvinkin, mutta eivät näy kovin terävästi kun rasvat ei ole niin alhaalla. Havaitsin tämän pullistuman noin 4 kk sitten ja tilanne ei ole muuttunut. Olen 30-vuotias, mutta en muista nuorempana havainneeni tätä. Mulla oli vaikea hermopinne kädessä 4kk sitten ja söin päivittäin Buranaa monen kuukauden ajan että pystyin edes jotenkuten nukkua, luulin silloin että siellä olisi joku sisäelin turvonnut lääkkeiden takia :D Mutta eipä tuo ole asettunut, vaikken Buranoita ole napsinut enää marraskuun alun jälkeen. Tiedä pitäiskö mennä lääkäriin. Ei se vatsalihasten epätasaisesta rasittumisestakaan mun mielestä voi johtua, koska teen vatsat aina symmetrisesti, eli nostan selkää suorassa, en kallellaan sivulle. Enkä myöskään harrasta mitään sellaista urheilua, missä kroppa rasittuisi toispuoleisesti, salia, uintia ja lenkkeilyä vain. Eikä tuota peilikuvasta huomaa, mutta kun katsoo vatsaa pitkin alaspäin kohti varpaita, niin näkee hyvin selvästikin. Eikä johdu eri pituisista jaloista, koska näen sen nytkin vaikka istun korkeassa tuolissa, jalkapohjat edes kosketa lattiaa.

Mun kyrpä on erektiossa silminnähden vasemmalle käyrä. Oon runkannu ja nussinu ihan suorassa eli treeneistä se ei oo kiinni, mikä mussa on vikana?

Voisikohan tuo vatsalihasjuttu johtua ryhtivirheestä? Mulla on lievästi samaa vaivaa (oikea puoli isompi), ja kiropraktikon ryhtikuvassa oon vasemmalle kallellani. Eli vatsalihakset kompensoi selän asentoa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom