Vinkkiä läskin hävittämiseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bugeyes
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
moro kaikille, eli otsikon mukainen ongelma. omistan suomalaisen miehen päärynä vartalon, eli läskit on kertyny kylki/perse akselille eikä mahaan. tällä hetkellä antasin mitä vaan siitä että sais kerätä lihasmassaa isolla mahalla, mutta kun tilanne on nyt se että lihasta tulee ja tuntuu että perse kasvaa siinä lomassa :) syönti puoli on maltillista. tilannetta hieman pahentaa se että mulla on geneettisesti hieman jytkymmät jalat jo luonnostaan. mutta siis asian ytimeen, olisko mun nyt kannattava ottaa vaan ns. dieetti ja vetää rasvat pois, sit maltillisesti alottaa kasvattaa lihasmassaa? vai yrittää vaan tahkota lihasta ja hommata lopulta isommat housut ku perse on kaks kertaa normaalista.

kiitos jo etukäteen vastauksista, oon ihan tosissani tän ongelman kanssa.:rolleyes:

Saman ongelman kanssa painitaan täälläkin. Kerro nyt selkeesti tavoitteistasi. Jos sulla on tavoitteena hankkia lihasta ja kiristyä nii kannattaa syklittää, esim tammikuun loppuun massaa ja sitten dieetille. Itsellä parhaiten paino pudonnut siistimällä ruokailuja ja lisäämällä liikuntaa. Kyllä tuota rasvanpoltto tietoutta löytyy sittek kun jaksaa asiaan paneutua.

Kahta isäntää ei voi palvella. Kannattaa kerrallaan keskittyä yhteen asiaan ja vain sinä voit päättää mihin itse panostat.

tavoitteenani oli juurikin tuo tammikuuhun odotus, hankkia lihasta ja kiristyä.. tässä vaan alkaa epätoivo iskeä että pääseekö tuosta läskistä ikinä eroon jos vielä odottaa :) ehkä tässä voisi koittaa ennen suurempia dieettejä lisätä vaikka aerobista treeniä.

itsellni on nyt toista kuukautta mainiosti onnistunut että pari kertaa viikko salitreeniä missä teen vähän oman mielen mukaan mitä teen. kummiskin silleen että on edes ala ja yläkropan tehostusta ajateltuna (keskivartaloon isken kyllä joka kerta). ja tosiaan vain kerran viikossa jotain muuta liikuntaa, minun tapauksessa sählyä. tämä ei siis ainakaan tapa.. syön myös n.2000-2500kcal päivässä joka on mun kokoiselle pallerolle sopiva määrä ollakseni normipainoinen. ensin tuntui ettei vaaka sano mitään mutta sitten alkoi vaattet istumaan paremmin ja salilla tulokset paranemaan. kolmannen viikon kohdalla alkoi vasta painopudota, nyt on aika tasaisesti menty n.1-1.5 kiloa viikossa. tätä pitäisi jatkaa vähintään tuonne alkuvuoteen tällä menolla niin olen omassa tavoitteessani (tällä erää).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom