vinkkejä!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja futaaja
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kuinka saisin lisää nopeutta, ketteryyttä ja samalla kestävyyttä jalkoihin? minkälaista kuntosaliharjoittelun pitäisi olla? entäs venyttely?:confused:

Rauhotuhan Tommi vähän. Jätä kommentoimatta jos ei ole mitään sanottavaa.

-Tomi

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Originally posted by futaaja
kuinka saisin lisää nopeutta, ketteryyttä ja samalla kestävyyttä jalkoihin? minkälaista kuntosaliharjoittelun pitäisi olla? entäs venyttely?:confused:
etkös ole joskus kysellyt tätä ennenkin? hypi, juokse, lenkkeile ja pysy poissa salilta on minun neuvoni. jos on pakko salille mennä, niin tee box-kyykkyä

Re: Re: vinkkejä!?

Originally posted by beginner
etkös ole joskus kysellyt tätä ennenkin? hypi, juokse, lenkkeile ja pysy poissa salilta on minun neuvoni. jos on pakko salille mennä, niin tee box-kyykkyä

Minun mielestä ennemmin etukyykkyä. Mutta taitaa nuo hyppimiset ja pomppimiset olla tärkeämpiä...

Originally posted by futaaja
onko sellaisia kuntosali liikkeitä mitkä hidastavat ja tekevät kankeaksi!?

Miksi ihmeessä sinä semmoisia haluat tietää?:lol1: ei me kuule tällä foorumilla aleta tommosia kertoon , pilaat kuitenkin tahallaan urasi..:lol2:

Eiköhän se oo se venyttelemättä jättäminen mikä tekee hitaaksi ja kankeaksi...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oma mielipiteeni on, että kyllä noista salin jalkaharjotteista on hyötyä kaikenlaisissa peleissä. Omakohtasella kokemuksella voin sanoa että kyykystä+apuliikkeistä on ollut suuri apu nii nopeus kuin kestävyys osiollakin esm. jalkapallossa ja muissa palloilupeleissä. :cool:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom