Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
etkös ole joskus kysellyt tätä ennenkin? hypi, juokse, lenkkeile ja pysy poissa salilta on minun neuvoni. jos on pakko salille mennä, niin tee box-kyykkyäOriginally posted by futaaja
kuinka saisin lisää nopeutta, ketteryyttä ja samalla kestävyyttä jalkoihin? minkälaista kuntosaliharjoittelun pitäisi olla? entäs venyttely?
Originally posted by beginner
etkös ole joskus kysellyt tätä ennenkin? hypi, juokse, lenkkeile ja pysy poissa salilta on minun neuvoni. jos on pakko salille mennä, niin tee box-kyykkyä
Originally posted by futaaja
onko sellaisia kuntosali liikkeitä mitkä hidastavat ja tekevät kankeaksi!?
Tuntuu videot olevan aika kiven alla mutta tuossa on pari linkkiä pariin ihan hyvään kuvasarjaan, jos niistä olisi apua.Originally posted by beginner
ei kellään ois videoo tosta box-kyykystä laittaa tänne? kun toi suoritustapa on vähän vaikee hahmottaa
Originally posted by beginner
ei kellään ois videoo tosta box-kyykystä laittaa tänne? kun toi suoritustapa on vähän vaikee hahmottaa
huomasin tossa että olen tehnyt nopeuspenkin enemmän tai vähemmän päin persettä kolmisen kuukautta. olen aina tehnyt rinnalla selvän stopin mutta näin ei ilmeisesti kuulu tehdä?Originally posted by Kauramoottori
Tuolla on videoita erilaisista apuliikkeistä.
Originally posted by Stalker
http://www.davenport.k12.ia.us/smart/bigger faster stronger/box squat/box_squat_technique.htm
Ei näin! Tuo toinen kuvasarja oli hieman parempi , mutta noi Scopecin kyykyt...muuten ihan hyviä mutta boksilla ei saa keinua!