Vinkkejä...!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hipp0
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Haluisin kuulla teiltä vinkkejä miten kehittää heikkoa alaselkää ja polvia!... Välillä kuuluu myös ihme "naksumista" toisen polven takaa ku treenaan takareisiä :( !

Vinkkejä kiitos =)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Esim. tämmöinen kevyt pohja maastavetoon :).

Pari viikkoa
Selänjennuksia 3-4 x 10-15

Pari viikko
Maastavetoa 3-4 x 10-12 (panostat tekniikkaan)

Ja tuon jälkeen vaikka
Maastaveto 3-4 x 8

Ja kun tekniikka alkaa olla hallussa ja selkä jotenkuten kunnossa niin voit alkaa tekemään < 6 toistoja.

Sarjat / toistot tietysti sen mukaan mitä haet treeneiltä. Ihan heti ei kannata iskee isoja romuja tankoon ja alkaa tekemään huonolla tekniikalla.

Alaselälle hyviä liikkeitä on
Maastaveto
Selänojennus
ja taitaa vielä Hyvää huomentakin -liike ihan hyvä olla.

Polvesta on vaikea sanoa mitään. Miten treenaat takareisiä? Teet koukistuksia? Oletko lääkärissä käynnyt polvea näyttämässä?

No siis alaselälle oon tehny noita Selänojennuksia, mut pystyn tekee niitä vaan 10-12 kerralla, sit alkaa sattuu selkään.

Takareittä oon reenannu sellases laittees missä maataan mahallaan ja nostetaan jalkoja perseeseen suoraan sanottuna :) tiedät varmaan laitteen. Ja välil myös sellases missä istutaan ja painetaan taas jalkoja alas.

Oon joskus yli puolvuotta sit näyttäny tota polven takaosaa mut se vaa sano et se johtuu rasituksesta et se on kipee. Sinne kuulemma kertyy vettä tai jotain välillä :(. Ei siitä sitten sen enempää.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom